Ik heb via de onderdelen van www.tweakhardware.com\guide\remote het zooitje in elkaar gedonderd. Gewoon ff met lekker veel ruimte ertussen enz. zodat ik eer kan kijken of het wel werkt enzo.
Maar helaazzzz hij reageert nergens op:? op geen enkele afstand bediening (ik heb die gebruikt van de schotel, sterio (sony) de oude schotel, tv) maar geen reactie. Ik gebruik het programma:Girder 3.0.
Ik heb ook andere progjes geprobeerd maar helaazzzz.
Hier de pic hoe hij inelkaar zit (hij is wel erg groot qua formaat maar dan kan je goed inzoemen:P)
Kan iemand die meer kennis heeft van electra dan ik (kan niet moelijk te vinden zijn)hier zeggen wat er fout is??
Of kan iemand me zeer handige tips geven??
Bedankt, Letalis
Maar helaazzzz hij reageert nergens op:? op geen enkele afstand bediening (ik heb die gebruikt van de schotel, sterio (sony) de oude schotel, tv) maar geen reactie. Ik gebruik het programma:Girder 3.0.
Ik heb ook andere progjes geprobeerd maar helaazzzz.
Hier de pic hoe hij inelkaar zit (hij is wel erg groot qua formaat maar dan kan je goed inzoemen:P)
Kan iemand die meer kennis heeft van electra dan ik (kan niet moelijk te vinden zijn)hier zeggen wat er fout is??
Of kan iemand me zeer handige tips geven??
Bedankt, Letalis