Toon posts:

ir werkt niet hoe kan dat..........

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via de onderdelen van www.tweakhardware.com\guide\remote het zooitje in elkaar gedonderd. Gewoon ff met lekker veel ruimte ertussen enz. zodat ik eer kan kijken of het wel werkt enzo.

Maar helaazzzz hij reageert nergens op:? op geen enkele afstand bediening (ik heb die gebruikt van de schotel, sterio (sony) de oude schotel, tv) maar geen reactie. Ik gebruik het programma:Girder 3.0.

Ik heb ook andere progjes geprobeerd maar helaazzzz.

Hier de pic hoe hij inelkaar zit (hij is wel erg groot qua formaat maar dan kan je goed inzoemen:P)

Kan iemand die meer kennis heeft van electra dan ik (kan niet moelijk te vinden zijn)hier zeggen wat er fout is??

Of kan iemand me zeer handige tips geven??

Bedankt, Letalis

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~bobarend/ir2.jpg

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik weet het antwoord niet, maar ik wil toch 1 ding zeggen:

Resize!!!

:Y)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
maar je ziet het zo wel goed:p

Verwijderd

Solderen is ook een vak >:)

Ik zou hem even resizen en zorgen dat een linkje geven naar het origineel (grote)

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

damn voor fatsonlijke leesbaarheid van die pic moest ik naar 1280x1024.. iets wat niet fijn is op een 14" met een s3 virge van heeel lang geleden... beeld trilt helemaal hehe.. heb je misschien een aantal componenten per ongeluk te warm gemaakt ofzo met solderen? maken door overvloeiend soldeertin per ongeluk pinnetjes op je serial plug contact (had ik last van ;))

Verwijderd

Topicstarter
Ok nu is t iets kleiner op verzoek...........:)

maar uh nee ik denk niet dat het fout is gegaan met solderen....

Hoe kan ik dit controleren?

letalis

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 13:21 schreef letalis2 het volgende:
Ik heb via de onderdelen van www.tweakhardware.com\guide\remote het zooitje in elkaar gedonderd. Gewoon ff met lekker veel ruimte ertussen enz. zodat ik eer kan kijken of het wel werkt enzo.

Maar helaazzzz hij reageert nergens op:? op geen enkele afstand bediening (ik heb die gebruikt van de schotel, sterio (sony) de oude schotel, tv) maar geen reactie. Ik gebruik het programma:Girder 3.0.

Ik heb ook andere progjes geprobeerd maar helaazzzz.

Hier de pic hoe hij inelkaar zit (hij is wel erg groot qua formaat maar dan kan je goed inzoemen:P)

Kan iemand die meer kennis heeft van electra dan ik (kan niet moelijk te vinden zijn)hier zeggen wat er fout is??

Of kan iemand me zeer handige tips geven??

Bedankt, Letalis

[afbeelding]
Je hebt zeker ook nog nooit eerder gesoldeerd of wel? :'(

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Als ex-elektrotechniek student zou ik graag willen zeggen:

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Jezus. Zelfs de 'sjaars deden het niet zo ranzig :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Mensen, Letalis2 stelt een simpele vraag.
Moeten jullie dan gaan zeiken over het feit dat er een kloddertje soldeer niet mooi op z'n plek zit?
Of is het niet de bedoeling dat het werkt, zolang het maar estetisch verantwoord is.
Hier worden nou topics mee verkloot, doordat iedereen off topic gaa. :(

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Is er dan niemand..........echt niemand die hier een goed antwoord op weet!!!!!!!!!

:(

letalis

• pilsjesman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 13:21

pilsjesman

GEEN icon !

Ik heb ook zon ding ik mekaar gedraait.
Eerst deed ie ook nix, totdat ik ging lezen :(

Download winlirc en bijvoorbeeld die gen_ir plugin voor winamp.
Gooi die gen_ir in de plugin DIR.
Zoek met http://fsinfo.cs.uni-sb.de/~columbus/lirc/remotes/ naar jouw afstandsbediening.
Gooi het .txt bestand in de winlirc DIR.
Start winlirc en zet de naam van txt bestand zonder .txt erachter, bij remote gedeelte.
Druk nu op reconfigure en zet de juiste compoort aan en selecteer gen_ir.rc m.b.v browse in config gedeelte.
Druk nu op learn (LET OP! de bestanden zijn read-only in de zip-file dus zet read-only uit.

volg nu gewoon de aanwijzingen op die je krijgt.
doet ie het dan nog steeds niet dan is er iets mis met je IR-ding.

success

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

Pagina: 1