Toon posts:

Tennis Master Series: tering... demo verlopen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een maand of zo geleden de Tennis Master Series van Microids geinstalleerd. Een keer gespeeld, verder geen tijd gehad. Nu wil ik 'm weer opstarten, zegt 'ie dat de tijd verlopen is! Uni- en reinstall helpt niet. Wat een shitzooi zeg, 55 Mb downloaden voor 1 keer spelen... Het wordt steeds gekker met demo's: de een laat je onbeperkt het halve spel spelen, de ander knijpt de boel onbeschoft af... En volgens mij kon je maar op 1 baan met 1 speler 1 set spelen: alsof dat al zo veel is.

Weet iemand of je die demo weer aan de praat kan krijgen? Ik vond hem dacht ik wel aardig, maar wil 'm toch nog wel graag eens proberen...!

Verwijderd

Dat is illegaal. Stout, ze zetten er niet voor nix een limiet op.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 13:10 schreef 007 het volgende:
Dat is illegaal. Stout, ze zetten er niet voor nix een limiet op.
Jaaaaaa, maar zo'n limiet op een demo vind ik wel errug ver gaan, hoor. Beetje overdone. Flauw. Kinderachtig. En zo.

Trouwens, is dat nou echt wel illegaal? Ik bedoel, ik probeer niet iets te hacken wat gekocht is. Er zijn zoveel demo's die uitgebreid worden en zo via trucjes (de EA Fifa serie, en Driver, bijvoorbeeld). En er was geen license agreement en in het readme file staat ook niets hierover.

Dus als iemand weet hoe ik die demotijd kan verlengen: vertel het me maar!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:03

Vos

AFCA

wees blij dat er een demo uitkomt

en anders koop je hem toch

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:56

Petuhr

FreeBSD

Op zaterdag 10 november 2001 18:10 schreef Vos het volgende:

en anders koop je hem toch
Jaja een spel kopen voordat je de demo gespeeld heb en weet of ie leuk is of niet...

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:29

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Heb je al in het register gekeken?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Ik heb hem op de ECTS gespeeld en ik vond het een meukspel :( maar wellicht dat dat komt doordat ik de weken ervoor Virtua Tennis had gespeeld.

Anyway, wellicht ff Microids mailen en het uitleggen...werken we meestal wel mee. Ik heb het ook eens gedaan met de Flash 5 demo, die had ik ook nauwelijks kunnen gebruiken. Kreeg ik een nieuwe demo :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 13:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kijk idd even je registry na of mail ze eens :).

Verwijderd

Topicstarter
In het registry kan ik niets bijzonders vinden. iig geen 'optie' om de demo unlimited te spelen. Ik heb 'm trouwens al weer gespeeld: gewoon de datum van m'n computer naar achteren gezet. Toen kwam ik er trouwens achter (was me de eerste keer ook niet opgevallen!) dat je 'm maar 15 keer kunt spelen ook nog! Dus zelfs al zet ik de datum terug: na 15 keer opstarten kan je 't ook wel vergeten.

BTW Ik vond 'm wel aardig eigenlijk! Misschien wel 't beste tennisspel tot nu toe. Ik zal op de HCC dagen eens kijken hoe duur die is (als 'ie dan al uit is, natuurlijk...)
Pagina: 1