Toon posts:

bios kapot nieuwe van msi?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de volgende mobo: Msi 6191 Tacoma 1.2a motherboard
moet ik nu naar msi bellen en vragen of ze bios opnieuw kunnen programmeren/ of dat ze me een nieuwe kunnen toesturen?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

kun je niet met een ISA videokaart opstarten en dan een floppy met een nieuwe BIOS image erin stoppen? Volgens mij kan dat bij ehmm Award (don't count me on that one) BIOS-en ... heb ik ook ooit gedaan bij een P200 mobo, die wilde niet meer opstarten met een PCI videokaart erin ... kwam omdat ik de verkeerde BIOS (andere chipset) geflashed had ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook al een isa kaartje gekocht van iemand. Nu nog ontvangen en dan effe proberen. maar inieder geval bedankt voor je repley

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op zaterdag 10 november 2001 12:46 schreef rienstr het volgende:
ik heb ook al een isa kaartje gekocht van iemand. Nu nog ontvangen en dan effe proberen. maar inieder geval bedankt voor je repley
heb je die ISA kaart nu gekocht omdat ik het zei? want het is nog helemaal niet zeker of het met jouw BIOS wel gaat lukken (merk, "bouwjaar" etc.!!!)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55

MartNL

Volgens mij kan je hem beter gewoon opsturen.
Het duurt wel 2 week maar daarna doet ie het weer.
En het kost maar fl 15 .