Toon posts:

Elan Vital A10 CaseModded

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kleine CaseMOD aan mijn Elan Vital A10 gedaan, heb dat ff op internet gezet en zou graag jullie reacties horen.

Foto's staan hier.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:10
ik vind hem best mooi, vooral dat dei fan een blauwe kleur heeft is wel cool :)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 10 november 2001 12:35 schreef Maha het volgende:
Ik heb een kleine CaseMOD aan mijn Elan Vital A10 gedaan, heb dat ff op internet gezet en zou graag jullie reacties horen.

Foto's staan hier.
Hoi, ik heb nu één dag ook die kast in huis, maar ik vind die 12cm fan best wel veel lawaai maken. Is dat bij jou ook zo :?

Voor de rest een hele degelijke kast...

Alleen bij mij blaast die grote acherin naar binnen, maar die kleine voorin ook naar binnen... Das toch niet goed :?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 15:26

syserr

kangoeroe

ziet er niet verkeerd uit, maareh lijkt et nou zo of is die fan een andere kleur blauw dan de zijkanten van je kast!? (zou btje jammer zijn.. :) )

btw:, leuk kasje ook, met standaard 12cm fan en fanduct... :9~

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Verwijderd

mooie kast met die standaard fans en fanhole !!
Hoeveel kost die kast nou??

• Br@m
  • Niet online
Op zaterdag 10 november 2001 12:57 schreef _Robzilla_ het volgende:
mooie kast met die standaard fans en fanhole !!
Hoeveel kost die kast nou??
www.space-promotion.nl

De service is beneden de maat, maar de kast is goed...

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:17

ko9

hebbie die blauwe Fan vandaan? Ziet er echt zwaar bruut uit...

Of heb je hem zelf gespoten ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 12:45 schreef syserr het volgende:
ziet er niet verkeerd uit, maareh lijkt et nou zo of is die fan een andere kleur blauw dan de zijkanten van je kast!? (zou btje jammer zijn.. :) )
Ze zijn net anders van kleur, maar dat scheelt niet heel erg veel en valt normaal niet zo op. De foto doet de kleur inderdaad niet veel goed.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 12:44 schreef MSIBord het volgende:

[..]

Hoi, ik heb nu één dag ook die kast in huis, maar ik vind die 12cm fan best wel veel lawaai maken. Is dat bij jou ook zo :?

Voor de rest een hele degelijke kast...

Alleen bij mij blaast die grote acherin naar binnen, maar die kleine voorin ook naar binnen... Das toch niet goed :?
De fan maakt wel wat herrie, maar ik ben wel meer gewent. Je zou er altijd nog een andere fan in kunnen doen.

Ik heb bij mij de achterste uit blazen en de voorste heb ik in blazen.

Verwijderd

Ik had je telefoon meegespoten..
Doet dat ding het nog wel?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 13:36 schreef ko9 het volgende:
hebbie die blauwe Fan vandaan? Ziet er echt zwaar bruut uit...

Of heb je hem zelf gespoten ofzo?
Nee niet zelf gespoten, heb ik in engeland besteld bij [url-http://www.coolcasemods.com/]coolcasemods[/url] en dat ging heel erg goed. Het is alleen best duur, maar zelf spuiten van een fan en dat goed doen is ook moeilijk. Heb er toen meteen die zwarte rand voor die blowhole gehaald, want in Nederland kon ik nergens een winkel vinden die van de mooie opmaat zijnde gaten had.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 13:38 schreef Maus het volgende:
Ik had je telefoon meegespoten..
Doet dat ding het nog wel?
Ding doet het nog perfect, maar ik gebruik hem niet meer zo vaak. Ik wil er eigenlijk nog zo'n hoes voor hebben net als in die serie SAM SAM.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 16:24

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik hoop niet dat je jonge katjes of cavia's, hamsters of andere kleine huisdieren los hebt lopen daaro >:)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Kastje is niet superspectaculair, maar dat hoeft ook niet ;), verder zeer netjes afgewerkt.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 13:43 schreef Ener-G het volgende:
ik hoop niet dat je jonge katjes of cavia's, hamsters of andere kleine huisdieren los hebt lopen daaro >:)
Geen kleine huisdieren, maar wanneer ik die wel zou hebben dan zou het eerste zijn wat ik zou doen, ff een fingerguardje er voor schroeven.

• Han
  • Niet online

Han

Die blowhole (die ik zeer strak vind) komt pas echt tot zijn recht als je die kabels gaat rounden.. je airflow in de kast lijkt me niet echt optimaal.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

He kom je aan dat vette raamrubber. ALs je ook wat voor mij kan regelen mail me aub op timmejet@wanadoo.nl
Voor de rest vooral de voorkant simpel maar kewl en stijlvol.

Verwijderd

Ah, eindelijk foto's :9~ Ziet er strak uit, nice job!!!

Verwijderd

Dude, horen die plasic "fandinges" die naar de lucht naar je cpu draaien bij de kast of kun je die ook los kopen?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 16:43 schreef Flipke het volgende:
Dude, horen die plasic "fandinges" die naar de lucht naar je cpu draaien bij de kast of kun je die ook los kopen?
'k denk dat je die fanduct bedoelt, en die zit bij de kast. Ik heb ook wel eens zoiets gezien wat je los kon kopen, maar dat werkte anders. Denk dat je dan ff door moeten zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 16:38 schreef Merely het volgende:
Die blowhole (die ik zeer strak vind) komt pas echt tot zijn recht als je die kabels gaat rounden.. je airflow in de kast lijkt me niet echt optimaal.
Airflow is zeker niet optimaal. Vooral omdat er nog een SCSI kabel doorheen ligt. Moet nog een keer opzoek gaan naar rounded cables (blauw) of eens kijken of ik ze zelf niet eens kan maken.

• Han
  • Niet online

Han

Op zaterdag 10 november 2001 16:49 schreef Maha het volgende:
Airflow is zeker niet optimaal. Vooral omdat er nog een SCSI kabel doorheen ligt. Moet nog een keer opzoek gaan naar rounded cables (blauw) of eens kijken of ik ze zelf niet eens kan maken.
Met een loepje en een stanley-mes kom je al een aardig eind en scheeld HEEL veel geld!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 16:42 schreef Niekos het volgende:
He kom je aan dat vette raamrubber. ALs je ook wat voor mij kan regelen mail me aub op timmejet@wanadoo.nl
Voor de rest vooral de voorkant simpel maar kewl en stijlvol.
Het is geen rubber, het is gewoon een blowhole die je ook in speakers tegen komt.

Verwijderd

ziet er fet uit !
Pagina: 1