"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Daar hebben ze nu zoiets als Bookmarks of Favorites voor uitgevonden...
Virussen? Scan ze hier!
Zoals ik al zei: niet al te bijdehand!
(sorry ben ietsiepietsie melig vandaag..)
(sorry ben ietsiepietsie melig vandaag..)
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Of nog handiger, dat "links" balkjeOp zaterdag 10 november 2001 12:24 schreef wildhagen het volgende:
Daar hebben ze nu zoiets als Bookmarks of Favorites voor uitgevonden...
fijne topictitel zo...
maar je hebt in principe gelijk, naast bv "uitloggen" in het blauwe balkje bovenaan zou nog wel het linkje "tweakers.net" kunnen!?
maar je hebt in principe gelijk, naast bv "uitloggen" in het blauwe balkje bovenaan zou nog wel het linkje "tweakers.net" kunnen!?
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Koop een Logitech iTouch of Microsoft keyboard met van die internet knoppen. Heb ik ook en werkt ideaal. Een andere oplossing is om tweakers.net in te stellen als "Home" dat knopje zit ook altijd binnen je bereik!
Ik heb al eens voorgesteld om het GoT mannetje klikbaar te maken met een link naar t.net
[topic=180364/1/25]
[topic=180364/1/25]
They made me do it.
* havana heeft een hele l33te knoppen bar 
Verwijderd
Klik eens op notes!Op zaterdag 10 november 2001 16:50 schreef havana het volgende:
[afbeelding]
dan ziet ie alleen de hele lijst met mensen met notes, so whatOp zaterdag 10 november 2001 16:51 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Klik eens op notes!![]()
dan zie jij nog steeds niks
Wat nou l33t? dat is standaard in NS 4.xOp zaterdag 10 november 2001 16:50 schreef havana het volgende:
[afbeelding]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
L33t is een script waarmee we oa. automagisch users kunnen mailen en hun fysieke status op het forum (member, HK member, banned bijvoorbeeld) kunnen checken.
Verder kunnen we clones opsporen en allerlei andere a-boeiende zaken die jullie niks aangaan
Verder kunnen we clones opsporen en allerlei andere a-boeiende zaken die jullie niks aangaan
idd! DAT is veel L33t3rOp zaterdag 10 november 2001 17:02 schreef havana het volgende:
L33t is een script waarmee we oa. automagisch users kunnen mailen en hun fysieke status op het forum (member, HK member, banned bijvoorbeeld) kunnen checken.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Pagina: 1