Toon posts:

Tip voor bongkoelers en vaporators

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok zoals gezegd. Ik heb dr zelf ook een en hij maakt redelik weinig herrie (minder dan mn delta iig), alleen dat watergeluid is zo irri. Ik heb al eens een spons ed geprobeerd. Dat hielp niet echt.
Echter tegen de alg heb ik er een paar keer dikke chloor in gedaan (gewone chloor hadden we niet) en dit schuimde nogal. Resultaat; ik hoor m vrijwel niet meer, zeker niet als mn pc'tje aanstaat en mn temp stijgt hoogstens 2 graden.
Wel zo plezierig als je eens wat biertjes drinkt en daarna meteen naar de plee moet door dat gespetter :).
Bong koelers en vaporators koelen beter dan een radiator en zijn goedkoper, echter heb gespetter en alg is het enigste probleem. En dit is dus DE oplossing voor beide.
Het nadeel is dat er de eerste uur nogal een chloorlucht door t huis dwaalt.

Hopelijk heeft iemand hier iets aan.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 22:10
Dikke chloor?
Waar haal je dat?
of...hoe maak je dat zelf >:)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:12

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zaterdag 10 november 2001 12:36 schreef Bredend het volgende:
Dikke chloor?
Waar haal je dat?
of...hoe maak je dat zelf >:)
Zit in de meeste flessen.. om je plee mee te schrobben :)

Alleen die goedkope zijn helemaal vloeibaar.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

lekkere zwembad lucht in je kamer...

Dan maar wat meer herrie.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 22:10
Liever geen chloorlucht nee, kopersulfaat(fiede??) werkt ook tegen dat soort narigheden, en geeft ook een leuk kleurtje. Een beetje van dat fijne gaas ertussen of wat gewone stof. Werkt goed tegen het geluid.
Trouwens, waterwetter en kopersulfaat, reageerd dat?