"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik vind het op zich zeker geen slecht plan, maar van een simpele copy-paste is niemand ooit moe geworden. (ik niet althans).
Hier staat tekst
Verwijderd
Wouw ik wou dat ik kan wat jij beweert dat je kan zegOp zaterdag 10 november 2001 12:11 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
Ik vind het op zich zeker geen slecht plan, maar van een simpele copy-paste is niemand ooit moe geworden. (ik niet althans).
Er is een hele goeie reden waarom dat niet zo gedaan is. Als een adres klikbaar was dan zou het email adres letterlijk in de profile staan, en dan kan iemand met een script mailadressen van GoT'ers zo binnenhalen en gebruiken/verkopen voor SPAM. Dat wordt op deze manier verhinderd.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Het doel van die plaatjes is juist om het een beetje moeilijker te maken alle mailadressen met een scriptje binnen te halen. Als je er dan weer een link aanplakt heeft dat niet echt veel zin meer.
Een tijdje terug hebben we kunnen zien dat clickable ongewenst is, toen waren iig veel (weet niet of het allen waren) emailadressen geript en werden ze voor spam gebruikt.
Virussen? Scan ze hier!
hey, daar had ik nog niet aan gedacht... Das dan ook weer duidelijk.
Hier staat tekst
Da's waar. Dan maar over typen.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Pagina: 1