Bellen via PC

Pagina: 1
Acties:

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54
Een kennis van mij is gehandicapt, zit in een rolstoel en werkt altijd achter zijn PC. Hij heeft ook een aangepaste telefoon zoda hij zelf kan opnemen, want hij is vanaf zijn schouders verlamd. Hij kan niet zelf telefoonnummers intoetsen, dat doet zijn vrouw of huishoudhulp altijd.
Mijn vraag. Kan je via de PC ook een nummer 'intoetsen' en dat je dan wel met de telefoon kan praten? Dus dat je een nummer intoets, en dat je via de hoorn kan praten. Op die telefoon moeten ook wel gewoon inkomende gesprekken worden gevoerd.

• creative8500
Weet niemand dit??

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:25
Bij ons in Rotterdam, op de Mytylschool hebben zo'n ding voor op je hoofd waarmee je dan knoppen op je toetsenbord mee in kan drukken. Kan je dus met je PC bellen en opnemen enzo.

• creative8500
Als je weer naar school gaat, kun je dan even 'onderzoeken' hoe dat in elkaar steekt?

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:25
* VHware zit daar niet op school :D maar ben daar een jaar of 3 terug eens geweest gezien ik me zus toen op ging halen. Ik zal eens het adres / telefoonnumer opzoeken.

Verwijderd

je hebt ook van die proggies die reageren op stem, en je hebt ook diverse hardware speciaal voor (zwaar)gehandicapte mensen...
Pagina: 1