Toon posts:

A7M266 + ATHLON 1800XP Boot probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het hele systeem zit goed in elkaar, maar nu het volgende probleem.

We hebben geinstalleerd de harddiskjes, cdrommetjes en diskdrive, na het laten zien van het 'opstart' scherm slaat ie vast, numlock wil niet meer uit en verder doet het systeem geen bal. (het systeem ziet alles wel, en seekt ook naar de 3,5" drive)

Ook zonder haddiskjes/cdrommetjes pakt ie de diskdrive niet om te booten, verder is alles in het bios standaard.

HELP!

• Ozzi
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:50

Ozzi

??

zit er wel een goeie koeler op :?

geen

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

welke revisie heb je van het moederbord en welke bios??
Athlon xp wordt pas vanaf 1005 ondersteund.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter

We hebben geinstalleerd de harddiskjes, cdrommetjes en diskdrive, na het laten zien van het 'opstart' scherm slaat ie vast, numlock wil niet meer uit en verder doet het systeem geen bal. (het systeem ziet alles wel, en seekt ook naar de 3,5" drive)

Ook zonder haddiskjes/cdrommetjes pakt ie de diskdrive niet om te booten, verder is alles in het bios standaard.

HELP!

Prob opgelost:!!!

Ok ik wil jullie mededelen dat het probleem is opgelost.
Het zit namelijk zo dat ik alles op default had. "jumpless"
Hiermee kan dus de hdd, cd-ro0om, flappy.. niet aangesproken worden..Althans dat hij wel alles kon zien maar nergens vanaf geboot kon worden..

Dus heb ik mijn sys ff terug gebracht om er iemand naar te laten kijken of dat dit probleem opgelost kon worden of dat het main board daadwerkelijk terug gestuurd moest worden..

[Aantal uur later..]

Probleem blijkt dus te maken; in combinatie met de processor.
Een athlon 1800 xp en het mobotje is niet in de default weej te draaien. Dus hebben ze de mobo geflashed en handmatig geconfigured. Hehe haal hem morgen wel ff op, ik veel veel blij dat ie draaid.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op zaterdag 10 november 2001 17:28 schreef Xtentic het volgende:

HELP!

Prob opgelost:!!!

Ok ik wil jullie mededelen dat het probleem is opgelost.
Het zit namelijk zo dat ik alles op default had. "jumpless"
Hiermee kan dus de hdd, cd-ro0om, flappy.. niet aangesproken worden..Althans dat hij wel alles kon zien maar nergens vanaf geboot kon worden..

Dus heb ik mijn sys ff terug gebracht om er iemand naar te laten kijken of dat dit probleem opgelost kon worden of dat het main board daadwerkelijk terug gestuurd moest worden..

[Aantal uur later..]

Probleem blijkt dus te maken; in combinatie met de processor.
Een athlon 1800 xp en het mobotje is niet in de default weej te draaien. Dus hebben ze de mobo geflashed en handmatig geconfigured. Hehe haal hem morgen wel ff op, ik veel veel blij dat ie draaid.

told ya! B-)

Huur mij in als freelance SEO consultant!