HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Thanks, maar volgens mij vinden ze me echt overbodig...Op zaterdag 10 november 2001 11:32 schreef ikbenveldmuis het volgende:
* Renegade is er even doorheen gefietst
Beoordelingen: +1, +1: Behulpzaam, -1: Dubbelpost, -1: Overbodig, Totaal: 0 / 4x
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
nouw...vooruit dan maarOp zaterdag 10 november 2001 11:38 schreef Renegade het volgende:
[..]
Thanks, maar volgens mij vinden ze me echt overbodig...![]()
[..]
* veldmuis behulpzaam kiest
Second thatOp zaterdag 10 november 2001 11:54 schreef ikbenveldmuis het volgende:
nouw...vooruit dan maar
* Tha_Snail behulpzaam kiest
lol, op zich zat de score me nog niet eens zo heel erg dwars, want het is wel off-topic, maar toch bedankt
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
'k Vinnet behulpzame toch zwaarder wegen dan het offtopic, daarom heb ik 'em ook omhoog gemod
Verwijderd
Heej.. ik vind dat jullie iedereen ff +1 ondergewaardeerd moeten geven weet je HOE lullig mensen zich nu voelen geef ze gewoon ff wat karma
Ik heb het draadje ook even meegepakt.
Waarom staan veel users die zeggen dat ze het niet nodig hebben (omdat ze al genoeg geheugen hebben) of zeggen dat ze het nog vlug even gaan kopen op -1?
Waarom staan veel users die zeggen dat ze het niet nodig hebben (omdat ze al genoeg geheugen hebben) of zeggen dat ze het nog vlug even gaan kopen op -1?
Never stop seeking what seems unobtainable...
wat voegt dat extra toe aan het onderwerpOp zaterdag 10 november 2001 15:34 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Ik heb het draadje ook even meegepakt.
Als het niks toevoegt, hoort het dan niet op 0: overbodig?Op zaterdag 10 november 2001 15:34 schreef ikbenveldmuis het volgende:
wat voegt dat extra toe aan het onderwerp
Als iets niets toevoegd hoeft ie niet noodzakelijk op 0, maar kan ie ook op 1 imho, alleen doordat er hier puur naar een persoonlijke status wordt gekeken kan ie imo op 0.Op zaterdag 10 november 2001 16:20 schreef tha_snail het volgende:
[..]
Als het niks toevoegt, hoort het dan niet op 0: overbodig?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dat bedoel ik dus... op -1 horen ze dan in ieder geval niet.Op zaterdag 10 november 2001 16:36 schreef Renegade het volgende:
[..]
Als iets niets toevoegd hoeft ie niet noodzakelijk op 0, maar kan ie ook op 1 imho, alleen doordat er hier puur naar een persoonlijke status wordt gekeken kan ie imo op 0.
(die veldmuizen ook, hè, 't is dan familie, maar wel verre familie, hoor...
Never stop seeking what seems unobtainable...
* KeX zegt dat je moet trollen of moet vlammen om op -1 terecht te kunnen komen
En dat doen ze dus IMO niet.
En dat doen ze dus IMO niet.
Toch nog even op reagerenOp zaterdag 10 november 2001 16:36 schreef Renegade het volgende:
Als iets niets toevoegd hoeft ie niet noodzakelijk op 0, maar kan ie ook op 1 imho, alleen doordat er hier puur naar een persoonlijke status wordt gekeken kan ie imo op 0.
Pagina: 1