Brievenactie nieuwsservers @Home

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:17

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Aan alle @Homers onder de tweakers:

ik ga vandaag een aangetekende brief sturen naar @Home betreffende de ellende met de nieuwsservers. Ik stel ze in die brief officiëel in gebreke en eis dat ze de problemen binnen twee weken oplossen, of minimaal een uitgebreide uitleg sturen naar alle @Home abonnee's (inclusief een termijn waarbinnen ze het zullen oplossen).

Bij deze vraag ik zoveel mogelijk @Homers onder ons om ook een dergelijke brief te sturen. Aangetekend dus. Zo kunnen ze ons echt niet negeren, want als je de helpdesk belt of mailt heeft het toch geen nut.

Voor diegenen die mee willen doen, download mijn voorbeeldbrief en pas hem aan je eigen situatie aan, en stuur hem dan aangetekend op.

Eendracht maakt macht, tweakers! :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

ehm.. ik vind @home roelen
nooit problemen mee gehad en dat nieuws, och kijk gewoon op nu.nl ofzo.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Nieuwsservers! Ik heb het niet over nieuwsberichten, maar over de nieuwsgroepen (ook wel Usenet genoemd). Digitale forums dus, waar je het over vanalles en nogwat kunt hebben en waar ook veel programma's gepost worden...

Zie http://www.usenet.com/new.htm voor wat meer uitleg.

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Op zaterdag 10 november 2001 10:40 schreef CrushieBoy het volgende:
ehm.. ik vind @home roelen
nooit problemen mee gehad en dat nieuws, och kijk gewoon op nu.nl ofzo.
Bedoel je wel newsgroups? :P

Het is inderdaad bar gesteld met die newsserver van @home, al enkele weken geen connectie meer gehad. Als (tijdelijke) vervanger kun je gebruiken: news.workbenelux.nl Werkt prima, is ook van @home, alleen niet supersnel en een door jou gepost bericht verschijnt wat traag in de nieuwsgroep.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
news.workbenelux.nl Is ook brak. Da's namelijk mijn primaire server en niks dan ellende. Vanochtend nog geprobeerd: megatraag (10 kilobyte/sec), en na een paar downloads al een time-out. En daarna weer de melding "Too many users"... :(

Verwijderd

Het enige dat jij zult ontvangen is de algemeens voorgewende kutsmoes dat de newsservers, net als de mailservers, niet bij de dienstverlening horen maar dat het extra's zijn.

Let wel .. dit is niet waar, want tijdens een vergadering met T@H is toegegeven dat deze wel degelijk bij het abonnement horen.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar het aanbieden van nieuwsgroepen behoort gewoon tot de standaarddienst. Dit staat dan wel niet in de voorwaarden, dit blijkt echter wel uit de abonnementen van andere ISP's. Zo goed als alle ISP's bieden nieuwsgroepen aan en aldus kan worden geconcludeerd dat nieuwsgroepen er gewoon bij horen. Daarnaast kan ik inderdaad altijd nog referen aan dat gesprek met de gebruikersgroep.

Trouwens, ook al zou het een extra dienst zijn, dan nog doet dat niets af aan het feit dat het goed moet werken.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Hmmm, de brief is dus pas vandaag door mij verstuurd... lamzak dat ik ben... :)

Nou, ik ben benieuwd hoe @Home zal reageren op mijn brief. Ik heb ze in ieder geval officieel in gebreke gesteld dus ze zullen wel moeten reageren. Anders reageer ik wel voor hun... >:)

Pagina: 1