AMD Thunderbird 1,2 Ghz, ASUS V7700 GeForce 2 Ultra 64 MB DDR, 768 MB PC133, Maxtor 20,4 Gb, SB Live! Value, Altec Lansing 885, Philips 109E en dat allemaal draait op Win98SE
jaja.Op zaterdag 10 november 2001 10:00 schreef the_ra2_master het volgende:
ik heb geen zin om te upgraden naar WinXP gezien de vele tegenvallende resultaten ervan
Hmmm, het is natuurlijk niet nodig, maar ik zou dan een ddr moederbordje nemen zoals die kt266a bordjes. Prik je er 1gig ddr op een gaan
Verwijderd
Ik zou gaan voor een nieuwe sound-card
terratec heeft net een heel erg zuivere uitgebracht voor 300 piek
ESW of zoiets. of een andere HD
aan een nieuwe GF hoef je denk ik niet te beginnen wel? GF3 bedoel ik? of koop een Radeon 8500
terratec heeft net een heel erg zuivere uitgebracht voor 300 piek
ESW of zoiets. of een andere HD
aan een nieuwe GF hoef je denk ik niet te beginnen wel? GF3 bedoel ik? of koop een Radeon 8500
Ik vind dit echt zo'n dom topic. Ff laten zien hoe goeie pc ik wel niet heb en dat het nog beter kan. Erg lullig voor sommigen.
Ik had ook een iets minder systeem verwachtOp zaterdag 10 november 2001 10:10 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik vind dit echt zo'n dom topic. Ff laten zien hoe goeie pc ik wel niet heb en dat het nog beter kan. Erg lullig voor sommigen.
Verwijderd
Als je dit systeem hebt weten samen te stellen weet je ook vast wel wat je moet upgraden lijkt me.
En [topic=218256/1/50] geldt hier natuurlijk ook.
En [topic=218256/1/50] geldt hier natuurlijk ook.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()