Toon posts:

[T.net] geen moderatie punten en mogelijkheid meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

het is me eindelijk gelukt in te loggen op t.net, maar nu heb ik geen moderatie punten meer!
ook de 'lijstjes' waar je aan kan geven hoeveel punten je geeft zijn er niet meer!
er waren nog wel ongemodereerde reacties, en mn penalty ratio is 0.096, dus daar ligt het ook niet aan! iemand enig idee????

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
het ligt niet aan t.net, want hier werkt alles gewoon goed

het kan miss dat je 0 mod punten hebt :?

Verwijderd

Topicstarter
voor dat ik uitlogde had ik er 20-30 ofzo

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

die zijn dan waarschijnlijk verjaard. Gewoon even wat Karma verdienen en Tweakotine opbouwen. Komt vanzelf goed.

Verwijderd

Topicstarter
dat zou eht wel zijn dan

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:43
Op zaterdag 10 november 2001 09:59 schreef spock13 het volgende:
dat zou eht wel zijn dan
:z

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op zaterdag 10 november 2001 09:46 schreef spock13 het volgende:
hey,

het is me eindelijk gelukt in te loggen op t.net, maar nu heb ik geen moderatie punten meer!
ook de 'lijstjes' waar je aan kan geven hoeveel punten je geeft zijn er niet meer!
er waren nog wel ongemodereerde reacties, en mn penalty ratio is 0.096, dus daar ligt het ook niet aan! iemand enig idee????
Dit ziet eruit alsof je probeert te modden in een topic waarin je zelf hebt gereageerd. Op dat moment zie je de lijstjes, etc.. niet meer. Voor verdere vragen kun je eventueel terecht op TMF :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• trenjeska
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-07-2025

trenjeska

there can be only one (WC)

nou nee ik heb 1.5 week vakantie gehad en niet op tweakers geweest en nu ik weer terug ben op mn werk en inlog kan ik ook niet meer modden... kzal wel ff proberen flink wat paginaatjes te lezen en dan hoop ik morgen weer te kunnen modden. Zoniet, dan hoern jullie nog meer van mij in deze topic (dit topic?)

njiestnag Trenjeska! (of zo iets)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op maandag 06 mei 2002 09:02 schreef trenjeska het volgende:
nou nee ik heb 1.5 week vakantie gehad en niet op tweakers geweest en nu ik weer terug ben op mn werk en inlog kan ik ook niet meer modden... kzal wel ff proberen flink wat paginaatjes te lezen en dan hoop ik morgen weer te kunnen modden. Zoniet, dan hoern jullie nog meer van mij in deze topic (dit topic?)
:?

Check datum van topic.. :o

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

En dan nog zit die hier fout :P

dit hoort in [forum=43] :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

move LA --> TFF

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 09:02 schreef trenjeska het volgende:
Uhm, vraagje: waarom reageer je eigenlijk op een topic van november 2001 :? zou het niet makkelijker zijn geweest een nieuw topic aan te maken dan? (op dit subforum dan).
Pagina: 1