suse 7.2. waar kan ik

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
die downloaden? ik heb overal gezocht & die ftp servers op suse.com zijn retetraag

tnx

• mellowpimp
  • Niet online
tnx man

Verwijderd

is live-eval (= lees draai me van cd in installeer niks)

je zou hier http://www.suse.com/us/support/download/ftp/int_mirrors.html even kunnen kijken voor een ftp install

Verwijderd

is suse 7.3 nog niet te downloaden?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 10 november 2001 10:43 schreef spock13 het volgende:

is suse 7.3 nog niet te downloaden?
Als hij al uit is zal hij wel gewoon te downloaden zijn op de verschillende FTPs (als ftp.suse.com:/pub/suse/i386/current/).

Verwijderd

7.3 nog niet gevonden maar ergens

en wel hier op got

heb ik vernomen dat dit 15 november zou zijn

• AkaXakA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 16:12

AkaXakA

Just Kidding...

Ik heb nog SuSE 6.3 staan, denken jullie dat die updatebaar is naar 7.3? (Als ik dan de 7.3 Update zou kopen...)

8-)

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
is het niet zo dat de voledige versie van SUSE niet meer zomaar mag downloaden, omdat er ook een aantal progjes in zitten met copyright erop?

Verwijderd

op de ftp staat een versie van suse zonder staroffice en wp enzoovoort

tenminste ik dacht dat suse inc deze bij een professional geleverd werden

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
ik weet wel wat het 7 cds groot is :)
zoveel ruimte hebi k niet op mjin hd om het te downen hehe

Human Bobby

• ShadowBumble
  • Laatst online: 15:28

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SuSe 7.3 Professional is ook al uit hoor :+

Zit idd echt ALLES standaard in errug mooi vorm gegeven en de mooie KDE (die uiterard errug op XP lijkt of andersom :D)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Hier zijn al 12.000 topics over, maar goed, de search doet het niet, dus ik zal je de utfs besparen:

SuSE distro kun je niet (niet, als in: niet) in zijn geheel downloaden. Zei ik 'niet'? Ik bedoel 'NIET'. Niet dus. Niet. SuSE is afaik de enige maker van distro's die het niet toestaat dat je iso's van hun cd's download. Niet. Echt NIET.

SuSE doet wel aan Live-Eval versies, maar die kun je alleen van CD draaien. SuSE kun je echter wel (wel, zie: *wel, tegenovergestelde van *NIET) installeren vanaf FTP. Net zo makkelijk, bijna net zo snel.

Nogmaals -en voor de (meer dan ik me kan herinneren) keer- je kunt géén iso's van de SuSE distro's downen. NIET!

>:)

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 17:16 schreef wzzrd het volgende:

Nogmaals -en voor de (meer dan ik me kan herinneren) keer- je kunt géén iso's van de SuSE distro's downen. NIET!
kleinigheid overbodige en zeker overdreven reactie

en omdat we hier motiveren

overbodige:
ook in dit topic was al verteld dat dit niet (lees NIET) mogelijk is

overdreven:
- je zegt zelf al dat de zoek niet werkt
- je zegt zelf al dat suse de enige is die geen iso laat neerhalen
is het dan zo vreemd dat er (indien men niet in het bezit is van de kennis die jij hierover bezit) vraagt naar de de neerhaal locatie van deze iso
op het moment dat de zoek werkt heb je meer recht van spreken maar totdan iets vriendelijker graag

Verwijderd

Waarom schijft iedereen SuSE toch verkeerd??...

Het is SuSE (3 hoofdletters....)

en NIET SuSe

|:(

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Op zondag 11 november 2001 20:29 schreef trifling het volgende:

[..]

kleinigheid overbodige en zeker overdreven reactie

en omdat we hier motiveren

overbodige:
ook in dit topic was al verteld dat dit niet (lees NIET) mogelijk is

overdreven:
- je zegt zelf al dat de zoek niet werkt
- je zegt zelf al dat suse de enige is die geen iso laat neerhalen
is het dan zo vreemd dat er (indien men niet in het bezit is van de kennis die jij hierover bezit) vraagt naar de de neerhaal locatie van deze iso
op het moment dat de zoek werkt heb je meer recht van spreken maar totdan iets vriendelijker graag
Het was niet zozeer onvriendelijk bedoeld, als wel met een zekere vorm van ironie (en / of sarcasme). Er zaten m.i. geen persoonlijke sneren in, en zo was het -nogmaals- niet (lees: NIET) bedoeld :P

Maar ff serieus voor degene die die vraag stelde: grijp de install floppy's van een FTP en install gewoon zo. Lekker! :9

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
ff op edonkey kijken... staat sUse 7.3 (alle 7 cd's) al een tijdje op.. is handig als je de distibutie hebt gekocht en één cd'tje blijkt niet te werken

• marcelk
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zaterdag 10 november 2001 17:07 schreef theJKid het volgende:
Ik heb nog SuSE 6.3 staan, denken jullie dat die updatebaar is naar 7.3? (Als ik dan de 7.3 Update zou kopen...)

8-)
Nope, bij VanPiere in Eindhoven zeiden ze me dat de 7.3 Update alleen werkte op een SuSE 7.2 installatie.

Verwijderd

Ja leuk, maar ik wil helemaal geen CD's downloaden, ik wil gewoon effe een package toevoegen, en die staat op CD 2 van SuSE 7.3. :'( En die heb ik dus niet. Weet iemand ergens een adres waar die staat? Niet als ISO dus :?

• marcelk
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zondag 11 november 2001 23:53 schreef Generaal_Foutje het volgende:
Ja leuk, maar ik wil helemaal geen CD's downloaden, ik wil gewoon effe een package toevoegen, en die staat op CD 2 van SuSE 7.3. :'( En die heb ik dus niet. Weet iemand ergens een adres waar die staat? Niet als ISO dus :?
Welke package moet je hebben dan ? Ik kan 'm je mailen, tenminste als het een niet commercieel /OpenSource package betreft.

Verwijderd

Thanks, maar ik heb net disk 2 ook maar even gekopieerd. :P
Ik zocht bind9 overigens, maar waarschijnlijk wil ik binnenkort nog wel andere dingetjes hebben ook. Ik hoop dat ze tegen die tijd 7.3 online hebben staan...
Pagina: 1