Memory-slot kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Weng
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Topicstarter
Kheb vandaag gare (wist ik nog niet) memory geinstalleerd. Ik zette mijn comp aan en kreeg allemaal piepjes te horen en ik rook een rare geur. Kheb snel de comp uitgegooid en de mem eruit gehaald en ja hoor..... doorgebrand! :( Nou is mijn vraag of op een of ander manier mijn mem-slot ook naar de kl*te is geholpen door de mem. Ik vraag het liever eerst aan jullie voordat ik ga testen. Anders ver***k ik misschien nog mem aan die slot.

Alvast bedankt!

Aye aye captain

Verwijderd

Zonder een mobo specificatie en of je het ding erg ver hebt overgeklokt is er weinig van te zeggen.

Verwijderd

Wanneer er rook vanaf kwam lijkt mij duidelijk dat iets beschadigd is.. ik zou het iig niet aandurven er nog een reepje op te wagen..

• Weng

Weng

Are y'all ready kids

Topicstarter
Hijs niet overgeklocked en het is een TB 800 op Asus A7V met KT133 chipset.

Aye aye captain

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

mobo even checken op beschadigde aansluitingen in het DIMM slot. als dit goed is dan zou het geen problemen moeten geven

Verwijderd

ok als het nog eens fout gaat wordt je gewoon heel boos op fabrikant, ASUS is een hele goede fabrikant wat garantie betreft dus dat zit wel goed..

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Had ik ook eens.. ik had toen geheugen verkeerd om in de bank gedaan... dat past niet zul je zeggen, maar bij slecht licht en met een beetje geweld wel... PC aan, stinken maar.. |:(

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Weng

Weng

Are y'all ready kids

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 23:52 schreef axis het volgende:
Had ik ook eens.. ik had toen geheugen verkeerd om in de bank gedaan... dat past niet zul je zeggen, maar bij slecht licht en met een beetje geweld wel... PC aan, stinken maar.. |:(
Misschien is dit ook wel het geval bij, dat ik em verkkerd om erin heb gestopt. OEPS! :P Ik had namelijk ook heel weinig licht. Maar was jouw slot daardoor kapot gegaan?

Aye aye captain

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 18:13
Ik heb ook een keer een brakke dimm op mn mobo gegooid. Resultaat: 3e dimm slot naar de klote |:(. Ik kwam er pas achter toen ik er een 3e dimm in wilde doen: hij deed het niet in 3e slot maar wel in 2e...

Slot kan dus brak zijn, maar je hebt weinig kans dat dat slot je mem doorbrandt ofzo...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:50
Op zondag 11 november 2001 01:04 schreef ShinKiKouHou het volgende:

[..]

Misschien is dit ook wel het geval bij, dat ik em verkkerd om erin heb gestopt. OEPS! :P Ik had namelijk ook heel weinig licht. Maar was jouw slot daardoor kapot gegaan?
Denk eff na :P. ALs ie hem omgekeerd d'er in doet :)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:59

Predator

Suffers from split brain

Ik heb es een mobo naar de knoppen zien gaan door RAM die doorgebrand is :(
rook verschikkelijk verbrand en 1 koperdraadje in de DIMM socket was gesmolten
mobo deed nix meer met RAM in de andere bank die er niet aan was

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1