AAARGH! Mijn chello ftp is onbereikbaar!

Pagina: 1
Acties:

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Ik wil op mijn ftp.members.rott.chello.nl komen, maar mijn password klopt op de een of andere manier niet.
je password is toch gewoon degene die op het chello blaadje met gegevens staat? en je login is toch gewoon in mijn geval dstege?

alvast bedankt

Verwijderd

je password is idd die op het blaadje staat en je username is ook die op het blaadje staat... :)

MAAR... let goed op hoofdletters en andere debiele dingen want chello maakt achterlijke passwords |:(

dus kijk nog eens goed en probeer meerdere dingen :)

Verwijderd

offtopic:
Achterlijke passwords :?

Hoofdletters, cijfers en andere tekens in een password zorgen er alleen maar voor, dat ze enorm veel moeilijker te kraken zijn.
Als jij leuke woordjes gebruikt als passwords, dan is het een koud kunstje om je wachtwoord te kraken.

Verwijderd

chello had toch laatst al die ftp-adressen veranderd?

tenminste dat zei mn vader, ik heb zelf geen chello

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 03:19 schreef nelske het volgende:
offtopic:
Achterlijke passwords :?

Hoofdletters, cijfers en andere tekens in een password zorgen er alleen maar voor, dat ze enorm veel moeilijker te kraken zijn.
Als jij leuke woordjes gebruikt als passwords, dan is het een koud kunstje om je wachtwoord te kraken.
mjah, een leuk woordje hoeft niet voor mij, maar kvind dit een beetje TE mijn vader weet zelf niet eens meer welke nou hoofdletters zijn en welke niet |:(

Verwijderd

Mij lukt het anders ook niet. Pass gecheckt is goed :).
Connecting to (members.rott.chello.nl).
Connected to (members.rott.chello.nl) -> IP: 62.108.1.200 PORT: 21.
Socket connected waiting for login sequence.
220-members.rott.chello.nl NcFTPd Server (licensed copy) ready.
220-
220-Welcome to the jungle
220-
220-
220
USER ---------
331 User --------- okay, need password.
PASS **********
530 Login incorrect.
Zou het ook wel eens willen weten. Ben er met QuickNet ook een week mee bezig geweest. Steeds bellen en het probleem moest maar bij mij zijn :(. Tot ze het wachtwoord opnieuw hadden ingesteld. pff :(

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 11:27 schreef Schum1 het volgende:

[..]

mjah, een leuk woordje hoeft niet voor mij, maar kvind dit een beetje TE mijn vader weet zelf niet eens meer welke nou hoofdletters zijn en welke niet |:(
Is soms ook vaag te zien, maar een zelf verzonnen password lijkt me toch beter imo.

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
doet ut hier ook niet

Verwijderd

Hier ook al niet, er zal toch wel iets fout zijn aan de kant van chello lijkt mij.

Verwijderd

hmmm... zou kunenn, ik werk 'r niet meer maar ik kan eens spieken of er wat bekend is..

nope, niks te zien. Ok. het is vreemd dat bij meerdere mensen het niet meer werkt.

De enige tip die ik eens kan geven is om je passwoord zonder uitroeptekens te schrijven (gewoon weglaten), en anders zonder alle leestekens. mocht dat niet helpen, weet ik 't ff ook niet meer. :?

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 14:48 schreef Chellosupport het volgende:
hmmm... zou kunenn, ik werk 'r niet meer maar ik kan eens spieken of er wat bekend is..

nope, niks te zien. Ok. het is vreemd dat bij meerdere mensen het niet meer werkt.

De enige tip die ik eens kan geven is om je passwoord zonder uitroeptekens te schrijven (gewoon weglaten), en anders zonder alle leestekens. mocht dat niet helpen, weet ik 't ff ook niet meer. :?
Misschien wat offtopic, maar weet jij intern hier iets van af? Tips etc. [topic=316125/1/25]

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier doet hij het gewoon :)

They made me do it.

Verwijderd

helaas. weet er niks vanaf. ik kan enkel bij info van Gelderland, Friesland, Flevoland en Brabant.

sry.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
hey ik heb net een topic over gepost.

Het probleem was dat de username niet klopte.

De password is CASE sensitive maar mijn username was de naam voor mijn @ in mijn e-mail addres.
Ik deed p.wan als username, dat was fout, het moest zijn pwan.
Dus als je een punt in je username hebt haal hem dan weg.

dikzak

Pagina: 1