Toon posts:

A-Open CRW1232 Pro 'Medium Speed Error'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eej mensen,

ik neem vast aan dat dit probleem al meerdere keren is gepasseerd, maar de search is zo f*cking up nu, dat ik het toch nog maar een keer vraag.
Een vriend van mij heeft dus dit probleem en het idee wat ik tot nu toe heb opgevangen, is dat het aan de cd-r's ligt ofzo :? Dat bepaalde cd-r's het nou eenmaal wel doen en andere niet ofzo :?

Of ligt het ergens anders aan.

ps. 't gaat om branden met Nero en MMore cd's, maar hij heeft het heel soms wel goed gedaan, ongacht wat er gebrandt wordt O-)

Godzamme, verkeerde forum, dat krijg je met die biertjes hier :D Kan iemand 'm ff naar OM verplaatsen :?

Verwijderd

moved

Verwijderd

Topicstarter
Iemand :?

Verwijderd

Topicstarter
Kom op mensen, dit is toch wel een bekend probleem :?

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-04 11:25
Zijn die cd's wel zoveel speed certified? Ik zou gewoon andere cds gaan gebruiken...

• jeranemo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-04 13:55
Ik had precies hetzelfde probleem.. Ligt niet aan de cd's (philips cd's werkte ook niet) ligt ook niet aan dma, firmware of welke setting dan ook. Had alles geprobeerd, anders os, master slave, jumper verwijderd (die ene aan de zijkant) NIX maar dan ook NIX helpt. Ik heb 'm teruggebracht naar de winkel en een nieuwe gehad, blijkt gewoon een productiefout te zijn. Met mijn nieuwe heb ik al meer dan 100 cd-tjes zonder 1 fout gebrand... Ik zou 'm terug brengen dus.

all you see is pixels

Pagina: 1