tv-out in winxp

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• klaasvaag
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-02-2023
Ik heb pas een nieuwe computer. Met een Nvida Riva TNT2 ultra 32MB videokaart met tv-out.

Nu ben ik een totale nul op het gebied van videokaarten etc. Wat moet ik allemaal doen om mijn tv aan te kunnen sluiten op mijn computer? De kabel heb ik al, en die is aangesloten. OS is winxp.

Groeten van KV

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Eerst is ff detonators downloaden van Nvidia en ik geloof zo rond detonator 6 á 7 moet je maar ff testen welke het snelste is.
In windows XP heb ik namelijk nog geen mogelijkheid kunnen ontdekken om over te switchen tussen tv en monitor met de orginele ingebakken drivers.

Daarna is het heel simpel -> rechtermuis knop op je desktop -> properties -> advanced -> en dan output device opzoeken -> tv aanklikken en je desktop verschijnd op je tv :)

Ow en je moet wel de kabel aansluiten als je pc uit staat want anders herkend windows um niet en kun je ook niet switchen. PC = dus uit -> kabels aansluiten -> opstarten -> klaar :)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

TV-Tool 5

ff zoeken met yahoo.com ofsow..

downen en installen, dat programma roelt onder elk win OS ;P

Verwijderd

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=how+to+install+tv%2Dout

en gewoon wat proberen eerst natuurlijk.

Erg veel kan je niet slopen, gewoon een beetje rommelen in je drivers en dan werkt het meestal wel.

Dit topic is gesloten.