Powered by Solarfrontier 3060 Wp
Zolang de temperatuur laag blijft kan het geen kwaad in principe...
Maar het stroom verbruik gaat exponentieel omhoog bij het voltage opvoeren, en dus de warmte afgifte ook...
Lijkt me inderdaad het beste om een wat zwaardere koeling te nemen en dan gewoon het voltage wat hoger zetten en de temperatuur in de gaten te houden...
Maar het stroom verbruik gaat exponentieel omhoog bij het voltage opvoeren, en dus de warmte afgifte ook...
Lijkt me inderdaad het beste om een wat zwaardere koeling te nemen en dan gewoon het voltage wat hoger zetten en de temperatuur in de gaten te houden...
Ik vind het op zich wel een leuke prestatie, het is toch 33% extra
Powered by Solarfrontier 3060 Wp
Moet toch meer kunnen?Op zaterdag 10 november 2001 00:19 schreef MXL het volgende:
Ik vind het op zich wel een leuke prestatie, het is toch 33% extra
Ik heb ooit ergens gelezen/gezien dat je in principe als je je proc -120 graden C krijgt 2x zo snel kan laten draaien! Maar hier zijn al hele topic's over geweest.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Onzin.Op zaterdag 10 november 2001 01:10 schreef laupro het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen/gezien dat je in principe als je je proc -120 graden C krijgt 2x zo snel kan laten draaien! Maar hier zijn al hele topic's over geweest.
intel geeft zelf als maximum 2.13V aan (datasheet van cellie), duz ik zou daar als het even kan onder blijven...
Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home
je hebt 600 posts.... dan moet je toch ongeveer wel weten dat dit onzin isOp zaterdag 10 november 2001 01:10 schreef laupro het volgende:
ja, das waar. volgende keer kan je er bij zetten dat de CPU dan een supergeleider is en je CPU niet werkt zoals het hoortOp zaterdag 10 november 2001 01:15 schreef Phreak het volgende:
[..]
Onzin.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Pagina: 1