Toon posts:

Black & White skelletendorpje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ha Iemand,

Nou ben ik weer gaan Black&Whiten en zit ik weer vast. Het lijkt wel of de makers het leuk vinden het spel zo ingewikkeld mogelijk te maken. Nou, even over waar ik nu weer vast zit. Dat is bij zo'n dorpje waarin allemaal skelletten rondlopen. Een of andere domme god die Nemissis genoemd wordt heeft jaren geleden een vloek op dat dorpje gelegd. Nou, als je weet hoe ik die vloek moet opheffen mail me dan effe terug.

Mail me Back!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=315544/1/25]
??
dubbelpost ofzo????
en meel me trug?
tis een forum hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 11:35
dit is zijn 2e post op het forum
met andere woorden hij is een n00b en hij weet niet hoe et hier gaat qua posten, of hij weet gewoon niet de definitie van een forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het officiele Black&White forum

Ga daar je vraag maar stellen :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Op zaterdag 10 november 2001 00:33 schreef OiSyN het volgende:
Het officiele Black&White forum

Ga daar je vraag maar stellen :)
Daar wordt ie helemaal afgemaakt...

Maar zoek eens op www.google.com naar deze vraag... ik zou het zo niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 15:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

misschien komt dat wel omdat elke simpele ziel met een beetje stel hersens de oplossing wel kan bedenken

.edit: en toch is die vraag daar al 1000000x gesteld.... :)
Maar daar heb je ook zo'n mooi "search" knopje, dus misschien moet ie die eens gebruiken

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:37
niet zo hard tegen hem zijn aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en het andwoord is zo makkelijk:

er zijn 2 totems gezakt (zie intro filmpje als je een dorp hebt overgenomen)

de bedoeling is dat die 2 totems wer omhoog komen en dit kan alleen met behulp van je creature

je creature kan alleen maar bij en van de 2 komen (die andere moet jij dus omhoog trekken (eerst je creature leren hoe dit te doen (daarna met de leash eraan vast knopen.)
en als hij de totem omhoog haalt, doe jij dat met de ander (doe je dit te laat of te vroeg los laat, dan zakken ze weer)

vergt even oefenen maar lukt wel vervolgens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cd van zwart en wit viel niet meer te verkopen dus ben ik er maar mee gaan frisbeeen.

klote spel

Peter Molyneuk met z`n praatjes dat zijn spel zo ontzettend geweldig zou zijn. :r

weer 100 piek in het grote zwarte gat verdwenen.

sorry voor deze reactie maar ik kon het niet laten.

klootzak die vent ik zweer heilig dat ik nooit meer ook al naar een screenshot zal kijken dat van een van zijn misbaksels afkomstig is. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
Hee rustig over peter he... Hij heeft alleen maar toppers op zijn naam staan, alleen black and white was een misser.

Maar hij was de man achter het idee! Maar het spel zoog zo door de bugs, en doordat het zo saai was. Ik denk de enige reden waarom peter hem heeft laten uitbrengen is dat de uitgever een deadline heeft, die hij al te vaak had overschreden... dus hij moest hem wel uitgeven...

Steam

Pagina: 1