hijs echt stoer die FAQ
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Mij maakt het allemaal niet uit, maar waarom wordt de volgende vraag beantwoord:
"Nadat ik XP gebrand heb en geprobeerd te installeren, kreeg ik een ASMS error. Wat moet ik doen?"
Ik weet wanneer dit voorkomt
dus weet ik dat dit iemand met een legale versie van xp (lees: niet een gedownloade iso) dit probleem nooit heeft.
"Nadat ik XP gebrand heb en geprobeerd te installeren, kreeg ik een ASMS error. Wat moet ik doen?"
Ik weet wanneer dit voorkomt
Verwijderd
TypotjeWaar kan ik informatie krijgen over Sound Blaster problemen in XP?
Gebruik eerst de winduwsupdate en download daar de laatste drivers.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:37
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Dat kan dus echt niet! Wat een blunder zegOp zaterdag 10 november 2001 00:32 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Typotje
Inderdaad! Een officiële waarschuwing voor Buzzman wegens warez-enOp zaterdag 10 november 2001 00:27 schreef Prozaq het volgende:
Mij maakt het allemaal niet uit, maar waarom wordt de volgende vraag beantwoord:
Ik weet wanneer dit voorkomtdus weet ik dat dit iemand met een legale versie van xp (lees: niet een gedownloade iso) dit probleem nooit heeft.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Beetje dubbelWelke software staat bekend met problemen in XP?
Nero versies vóór 5.5.5.1
Partition Magic versies vóór 7.0
ZoneAlarm versies vóór 2.6.357
Counter Strike (disable de ingebouwde firewall)
Geluids problemen in Unreal?, check Dit
Oude versies van Partition Magic (voor WinXP NTFS).
Oude versies van Mcafee
Winroute
Windows Messanger: enable "Do not allow Windows Messanger to be run" and "Do not automatically start Windows Messanger initially"
Ga naar Start > Run en type: regsvr32 /u %windir%\system32\zipfldr.dll and press `ok`.
En dat was het gemierenneuk voor vandaag weerGeluids problemen in Unreal?, check [url="http://blaat"]Dit[/url]
Pagina: 1