Mijnenveger

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lucky_me
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09-2024
Wat zijn jullie highscores voor Windows mijnenveger? Echt supervet spelletje. Ik ben er helemaal verslaafd aan! Ik speel het iedere dag wel zon 3 maanden al, en mijn highscores zijn aardig goed aan worden. *D
onlangs eerder een topic over geweest, ( over de verslaving dan ) dus je bent niet de enige Sabbath!!!! :7

Tijden van mij zijn zonder cheaten uiteraard:

beginner 9 sec
gevorderde 48 sec
expert 253 sec

Wat zijn jullie highscores?

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

beginner 9 sec
gevorderde 51 sec
en expert hou ik niet bij, ik wil eerst wat beter worden in gevorderde.

Verwijderd

Jeej .. dat doe ik altijd als ik bij @home in de wacht sta.

Ik ben ondertussen dus behoorlijk goed :(

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

en ik ben er gewoon zo slecht in :D..terwijl ik casema heb en dus vaak lang genoeg moet wachten :D...

Under Construction

• Lucky_me
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09-2024
Onvoorstelbaar dat die mensen gewoon bestaan en ook nu op dit tijdstip meteen reageren. Hmmmz zijn er toch meer mensen dan verwacht die gek zijn op mijnenveger!

Samen met een klasgenoot willen we nog een keer mijnenveger gaan herprogrammeren naar een netwerkversie. Echt vet. Dan krijgt iedereen een scherm en moet je gezamelijk mijnen gaan vegen. Degene die af gaat die krijgt strafpunten. En degene die de minste strafpunten heeft na een time limit. heeft gewonnen. Verder is een overzichtsvenster van alle mijnen die al geveegd zijn van alle schermen bij elkaar. We willen ongeveer het niveau van gevorderde in windows handhaven. Iemand misschien geïnteresseerd om hierin mee te ontwikkelen?

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
nee want ik hoef nooit te w8en ik heb ook @home maar ben er tevreden over :7

Verwijderd

net ff gespeelt voor het eerst
68 seconden op beginner *D

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:53
Is wel leuk op Lan parties als de rest weer us bezig is met ze vastgelopen pc te rebooten :)

Jammer is alleen dat ik er zo ongelofelijk slecht in ben :(

There is no magic.

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-02 15:35
Mijnenveger is kewl hehe, ik snapte nooit hoe et werkte maar inmiddels ben ik er redelijk goed in. Er zitten echter van die gokken tussen, 50-50 kans op een bommetje, dat is ietsje minder. Ik heb et zelfs op me telefoon zitten, "met de groeten van microsoft" :r, en dat hadden ze van mij weg mogen laten :(

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:50

WouterG

Dit is geen ondertitel

Op zaterdag 10 november 2001 00:05 schreef RaVeNgEr het volgende:
Mijnenveger is kewl hehe, ik snapte nooit hoe et werkte maar inmiddels ben ik er redelijk goed in. Er zitten echter van die gokken tussen, 50-50 kans op een bommetje, dat is ietsje minder. Ik heb et zelfs op me telefoon zitten, "met de groeten van microsoft" :r, en dat hadden ze van mij weg mogen laten :(
Haha lol, siemens zeker?

Verwijderd

Gokken is zelden nodig. Logisch nadenken wel.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:16

Tourniquet

Hiya, fellas!

De "beginner" is mij weleens in 7 seconden gelukt (was meer geluk dan wijsheid/snelheid trouwens). Het hele veld sprong gelijk open en ik hoefde alleen nog maar de mijnen te marken en 2 vakjes aan te klikken ofzo :D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Beginner 12 seconden
Gevorderd 57 seconden
Expert 171 seconden

Onder Win2K gaat het iets tager, aangezien de muis van deze pc niet zo lekker gaat als die muis op m'n andere (cordless vs normale)

Win2K high:
Beginner 21 seconden
Gevorderd 110 seconden
Expert nog niet uitgespeeld

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Pagina: 1