"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
nou...
Mooi, waaraan?Op vrijdag 09 november 2001 22:33 schreef D2k het volgende:
ja
LEG JE PROBLEEM EENS DUIDELIJK UIT
KOM EENS MET CODE
ENZ ENZ ENZ ENZ ENZ
KOM EENS MET CODE
ENZ ENZ ENZ ENZ ENZ
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
is toch duidelijk genoeg???
bijv : ik registreer een nieuwe account op mn site, dan zou ik een mailtje moeten ontvangen met wachtwoord om in te loggen en gebeurt dat : NEE!
bijv : ik registreer een nieuwe account op mn site, dan zou ik een mailtje moeten ontvangen met wachtwoord om in te loggen en gebeurt dat : NEE!
en dan moet ik ruiken wat het is?
hoe ziet het script eruit
heb je een mailserver ingesteld
allemaal dingen die handig zijn te vermelden als je met zo;n vraag komt
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
mja ik heb totaal geen idee wat PHPnuke is, maar ik zou je adviseren om de makers ervan lastig te gaan vallen met je probleem
verder misschien de kleuren van je site een beetje meer aanpassen aan het logo misschien?
verder misschien de kleuren van je site een beetje meer aanpassen aan het logo misschien?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
je topic titel had eventueel ietsje beter gekunt...
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Sinds wanneer kan jij dat niet meer ???Op vrijdag 09 november 2001 22:37 schreef D2k het volgende:
en dan moet ik ruiken wat het is?
damn das balen voor je
De parameters zijn waarschijnlijk niet correct doordat waarschijnlijk de specifieke documentatie behorend tot de software applicatie niet volledig doorgenomen is waardoor er waarschijnlijk een configuratie fout is ontstaan waardoor de gehele commando parameters niet correct zijn en de interne mail daemon, op dezelfde machine, heeft besloten dat de mail niet correct is en dat het domein waarvandaan het verstuurd het niet mag of dat een return adres niet correct is waardoor de mail wel eens geweigerd zou kunnen worden. Het kan natuurlijk ook zijn dat er in de php.ini geen mailserver is aangegeven, dit zal voornamelijk gebeuren op windows machines als men wederom niet de documentatie doorleest waardoor er dus helemaal geen mail verstuurd kan worden.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
d'oh!!! 
doet het al
doet het al
Pagina: 1