Ik hoop toch niet dat het een integer is tot max waarde 37680, anders hebben we binnenkort een probleem ivm HlpDsK
Nou, dat vast niet, want BC3_victim heeft al meer als 50K.Op vrijdag 09 november 2001 22:20 schreef Razor_Blade het volgende:
Ik hoop toch niet dat het een integer is tot max waarde 37680, anders hebben we binnenkort een probleem ivm HlpDsK
Aannames zijn fataal.
*pak van m'n hart 
Op vrijdag 09 november 2001 22:24 schreef Buzzman het volgende:
Wel goed bedacht btw
Verwijderd
Nou die 65536 (2^16 = 16 bit integer) grens nog hé 
Ik kan al maanden niet meer op m'n username zoeken want dat timed out
Verwijderd
Och ja, dan pak je gewoon een longint he 
/me ziet HlpDsK nog niet zoveel posts maken
Maar eigenlijk geeft die timeout al wel aan, dat de search nou niet echt optimaal in elkaar zit/zat.
/me ziet HlpDsK nog niet zoveel posts maken
Maar eigenlijk geeft die timeout al wel aan, dat de search nou niet echt optimaal in elkaar zit/zat.
Verwijderd
Je zoekactie naar 'HlpDsK' leverde 100 resultaten op (max 100 van laatste 60 dagen)Op vrijdag 09 november 2001 22:50 schreef HlpDsK het volgende:
Verwijderd
Voorheen van alles. En dan is het gewoon te veel.Op zaterdag 10 november 2001 00:21 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
Je zoekactie naar 'HlpDsK' leverde 100 resultaten op (max 100 van laatste 60 dagen)
En max. 100 betekent nog geen dag oude topics
Topcis van gisteren staan er dan al niet meer tussen.
Lijkt me niet echt een optie in zijn gevalOp zaterdag 10 november 2001 01:41 schreef Onno het volgende:
Minder posten?
Verwijderd
Mja .. maar da's wel heel radicaal héOp zaterdag 10 november 2001 01:41 schreef Onno het volgende:
Minder posten?
En bovendien zijn er al 7 mensen of zo met meer dan 10.000 post, en groeiend.
Op vrijdag 09 november 2001 22:20 schreef Razor_Blade het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| mysql> describe members; +------------+----------------------+------+-----+------------+----------------+ | Field | Type | Null | Key | Default | Extra | +------------+----------------------+------+-----+------------+----------------+ [..] Censuur | totalposts | smallint(5) unsigned | | | 0 | | [..] Censuur +------------+----------------------+------+-----+------------+----------------+ 26 rows in set (0.00 sec) |
over 10 jaar zeggen we niet meer: hoeveel posts heb jij?
maar: hoevaak ben jij de teller al rondgeweest?
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Hoevaak hebben we handmatig je posts op 0 moeten zetten om Topix niet over de zeik te helpenOp zaterdag 10 november 2001 11:25 schreef WouterTinus het volgende:
over 10 jaar zeggen we niet meer: hoeveel posts heb jij?
Pagina: 1