The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Helemaal nix? Of geeft hij een foutmelding (Controleren met mysql_error() )
Misschien errug stom, (maar het komt wel eens voor): Voer je de query wel uit?
[edit]
Ik zie een spatie tussen postcode en ba staan. Klopt niet helemaal, of komt dat door ctrl+c ctrl+v ?
Misschien errug stom, (maar het komt wel eens voor): Voer je de query wel uit?
[edit]
Ik zie een spatie tussen postcode en ba staan. Klopt niet helemaal, of komt dat door ctrl+c ctrl+v ?
You have an error in your SQL syntax near '* FROM quadreskaart WHERE conid='9732'' at line 1
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Weet je zeker dat dit over dezelfde query gaat? In bovenstaande query komt helemaal geen FROM voorOp vrijdag 09 november 2001 22:16 schreef paus_j_p2 het volgende:
You have an error in your SQL syntax near '* FROM quadreskaart WHERE conid='9732'' at line 1
nee das was andere query... mijn fout 
ik weet nu hoe het komt:
postcode ba en postcode pa het komt door de spaties
ik weet nu hoe het komt:
postcode ba en postcode pa het komt door de spaties
maar ik krijg die spaties niet uit de namen van de rows
Staan de spaties ook in de namen van de rows? Het makkelijkste is als je phpMyAdmin kunt gebruiken. Kun je zo aanklikken wat je wilt veranderen.
Probeer anders eens een \ voor de spatie te zetten, dus postcode\ ba. Je weet het nooit.
Probeer anders eens een \ voor de spatie te zetten, dus postcode\ ba. Je weet het nooit.
trimOp vrijdag 09 november 2001 22:29 schreef D2k het volgende:
trim()
daar was ik zelf ook al achter gekomen...
maar wat heb ik er aan?
ik moet namelijk iets doen als:
ALTER TABLE quadreskaart CHANGE postcode pa postcode-pa TEXT
maar dat werkt niet omdat in postcode pa een spatie zit
maar wat heb ik er aan?
ik moet namelijk iets doen als:
ALTER TABLE quadreskaart CHANGE postcode pa postcode-pa TEXT
maar dat werkt niet omdat in postcode pa een spatie zit
Toch echt phpMyAdmin of
code:
1
| ALTER TABLE quadreskaart CHANGE 'postcode pa' 'postcode-pa' TEXT |
code:
1
| %20 gebruiken ipv spatie |
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Backtick gebruiken om je veldnaam, dusOp vrijdag 09 november 2001 22:54 schreef RdeTuinman het volgende:
Toch echt phpMyAdmin of
code:
1 ALTER TABLE quadreskaart CHANGE 'postcode pa' 'postcode-pa' TEXT
code:
1
| ALTER TABLE quadreskaart CHANGE `postcode pa` postcode-pa TEXT |
Backtick zit onder tilde op je toetsenbord.
backtick haalt ook nix uitOp vrijdag 09 november 2001 23:17 schreef tomato het volgende:
[..]
Backtick gebruiken om je veldnaam, dus
code:
1 ALTER TABLE quadreskaart CHANGE `postcode pa` postcode-pa TEXT
Backtick zit onder tilde op je toetsenbord.
Pagina: 1