Verwijderd
Je post warez in een post. Da's een waarschuwing van Buzz.
Ik constateer cracks in je sig. Da's iig een OW van mij.
Dat is dus niet zoals bij de supermarkt enzo. Als je tandpasta in een voordeelpak koopt waar vaak ook nog extra inzit.Op vrijdag 09 november 2001 21:55 schreef HlpDsK het volgende:
Je post warez in een post. Da's een waarschuwing van Buzz.
Verwijderd
Waar slaat dat nou weer op?Op vrijdag 09 november 2001 21:58 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Dat is dus niet zoals bij de supermarkt enzo. Als je tandpasta in een voordeelpak koopt waar vaak ook nog extra inzit.
Die vergelijking.
Verwijderd
Volgens mij wil hij er 3 hebben, omdat hij er nu al 2 heeft, moet er nog een gratis 3e in het pak zitten ofzo...Op vrijdag 09 november 2001 21:58 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Die vergelijking.
Niet helemaal mijn redenering.Op vrijdag 09 november 2001 22:01 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij er 3 hebben, omdat hij er nu al 2 heeft, moet er nog een gratis 3e in het pak zitten...
piep.AM has nothing to do with "warez" or other illegal sites. We are operational since 1998, and we are well-known worldwide as one of the best sources of software security related material.
Verwijderd
Maar even voor de duidelijkheid, de waarschuwing van Buzzman was een niet-officiële (ja dat is inderdaad soms wat verwarrend), dat is dus niets meer dan een vermaning, zonder verdere gevolgen.Op vrijdag 09 november 2001 22:02 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn redenering.
De waarschuwing van HlpDsK was wel een officiële, en die gaat meteen op je officiële GoT bingokaart. Prijzen vind je hier.
Dus de eerste heeft voor de rest geen gevolgen, de tweede kan wel gevolgen hebben
Kijk es aan, die snapt het.Op vrijdag 09 november 2001 22:07 schreef RobinVR het volgende:
2 winkels overvallen en maar voor 1 terechtstaan
Bah, flippo's. Ik wil voordeelzegels.Op vrijdag 09 november 2001 22:05 schreef HlpDsK het volgende:
Aha .. 50% extra, net als bij Calvé. En een Pokemon flippo
Aannames zijn fataal.
Euh... Ik snap hem even niet. Baal je nu dat je een OW hebt gekregen, of wil je er een tweede OW bij ? (Nee, dat is geen dreigement, maar een vraag, ik snap het niet helemaal namelijk.)Op vrijdag 09 november 2001 22:10 schreef Mannekino het volgende:
Kijk es aan, die snapt het.
Aannames zijn fataal.
Neuh dank je, ik had al een keer een van traag. Toffe kerel is dat.Op vrijdag 09 november 2001 22:12 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Euh... Ik snap hem even niet. Baal je nu dat je een OW hebt gekregen, of wil je er een tweede OW bij ? (Nee, dat is geen dreigement, maar een vraag, ik snap het niet helemaal namelijk.)
Hmmm dit wil niet zeggen dat die sites niets met illegale dingen te maken heeft.piep.AM has nothing to do with "warez" or other illegal sites. We are operational since 1998, and we are well-known worldwide as one of the best sources of software security related material.
Hier staat alleen dat ze niets met "andere" warez of illegale sites "te maken" hebben...
Oftewel, alleen die disclaimer vertelt me al dat dit een warez/crackz site is...
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Verwijderd
Maar wat wil je dan precies met dit topic?Op vrijdag 09 november 2001 22:13 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Neuh dank je, ik had al een keer een van traag. Toffe kerel is dat.
Moet toch wat doen ofnie soms, als ik... laat ik maar neit verder gaan.Op vrijdag 09 november 2001 22:14 schreef DeTeraarist het volgende:
[..]
Hmmm dit wil niet zeggen dat die sites niets met illegale dingen te maken heeft.
Hier staat alleen dat ze niets met "andere" warez of illegale sites "te maken" hebben...
Oftewel, alleen die disclaimer vertelt me al dat dit een warez/crackz site is...
In je notes haal ik er maar één OW uit, dus als Traag dat geregeld zou moeten hebben, staat het iig niet in de notes, dus is het ook niet geldig.Op vrijdag 09 november 2001 22:13 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Neuh dank je, ik had al een keer een van traag. Toffe kerel is dat.
Jouw Officiële status : één OW voor warez.
Aannames zijn fataal.
Nou de Cabernet Sauvignon staat op me bureau en me schenkt nou ik en proots mezelf even voor deze enorme prestatie.Op vrijdag 09 november 2001 22:18 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
In je notes haal ik er maar één OW uit, dus als Traag dat geregeld zou moeten hebben, staat het iig niet in de notes, dus is het ook niet geldig.
Jouw Officiële status : één OW voor warez.
Euh... Je bent me echt kwijt. Als ik naar dat topic klik, zie ik dat de topicstarter een Crack-request doet, waar hij een NOW voor krijgt. Da's netjes en mild. Vervolgens geef jij een linkje, waar Buzzman jou een NOW voor geeft. Ook niets aan de hand.Op vrijdag 09 november 2001 22:20 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Nou de Cabernet Sauvignon staat op me bureau en me schenkt nou ik en proots mezelf even voor deze enorme prestatie.
En dan krijg je een OW van HlpDsK voor een crack-site die in je sig staat (stond) , die is volgens jou niet terecht ?
Aannames zijn fataal.
Zo klopt het.Op vrijdag 09 november 2001 22:23 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Euh... Je bent me echt kwijt. Als ik naar dat topic klik, zie ik dat de topicstarter een Crack-request doet, vervolgens geef jij een linkje. Dan krijgt de topicstarter een NOW, vervolgens krijg jij een NOW. Tot nu toe iets aan de hand.
En dan krijg je een OW van HlpDsK voor een crack-site die in je sig staat (stond) , die is volgens jou niet terecht ?
Pagina: 1