Wehehe ik en een andere tweaker (Prea) gingen net ff lampjes in een fan maken, dit is het resultaat:

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
kortsluitingOp vrijdag 09 november 2001 21:56 schreef Phaerion het volgende:
Ahaa dat doe je netjes, leuk voor de feestdagen.
Wat ging er mis?
Neuj zit nu weer 8er dezelfde pc hoorOp vrijdag 09 november 2001 22:05 schreef ThaNetRunner het volgende:
en alleen cooler na de knoppe??? ofuh erger???
Nee die hing in de pc en snoertjes erbuiten en ik had camera al in de handen toen maar hier foto van gemaakt en pc uitgezetOp vrijdag 09 november 2001 22:09 schreef answer_man het volgende:
kan aan mij liggen, maar zie niet precies op die foto waar het nu om gaatzie geen lampje, nix
Jah draadjes en die fanOp vrijdag 09 november 2001 22:13 schreef answer_man het volgende:
wat smookte er zo dan? je processor?dat zou minder zijn
of gewoon de doorgesmolten draadjes?
Verwijderd
Het ging hier om lampjes in de bladen van de fan maken, dat lijkt me niet dat je dat kunt uitbesteden en rookmeldertje is idd wel is een goed idOp vrijdag 09 november 2001 22:17 schreef Mcart het volgende:
Leuke foto die "BLOWJOB van je PC"
Zeg en daarom koop ik nu liever een fanbus of wat dan ook gewoon op bij een zaak (of op het internet)
Ga toch niet lopen klooien met fl.5000 apparatuur in mijn pc! Kijk wel uit, je kan ook overdrijven met zunigheid.
Enne een rookmeldertje bij je pc is geen overbodige luxe
Fl.15,- piek, maar niet op de HCC tenzij je je ladder meeneemt, wie weet zijn ze dan gratis ;-)
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
fix je pic isOp zondag 11 november 2001 01:21 schreef spooky2 het volgende:
Hmm, ziet er bekend uitDit gebeurde er hier gister, had een fan losgekoppeld en daarna zonder na te denken de pc weer aangezet
Toen gebeurde er dit met het draadje![]()
(xcuse voor de bizarre kwaliteit, de flitser had er nogal zin in)
[afbeelding]
zou niet weten hoe! ben niet echt iemand die met fotosoep uit de meest brakke plaatjes haarscherpe lijnen fixedOp zondag 11 november 2001 01:36 schreef ChUcKy2731 het volgende:
[..]
fix je pic is
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Kun je nagaan wat je daar te eten krijgt voorgeschoteldOp zaterdag 10 november 2001 11:41 schreef Kev0867 het volgende:
hmmmmm het ruikt hier als Burger King
Verwijderd
Jij geen tweaker zijn??? of jij niet logisch na willen denkenOp vrijdag 09 november 2001 22:09 schreef answer_man het volgende:
kan aan mij liggen, maar zie niet precies op die foto waar het nu om gaatzie geen lampje, nix