Toon posts:

Goeie ouwe (s)nes tijd is de beste...

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil effe mijn mening kwijt over de newe consoles...
Natuurlijk zitten hier toppers bij die menig mens doen :9~
maar ik wil toch even terug komen op die goeie ouwe (s)nes tijd.. ik heb vele spellen gespeeld sinds ik mijn snes heb verkocht ( metal gear solid, zelda 64, CS, UT, Resident evil (das tog de beste) etc etc) maar nog geen een wist mij zo te betoveren als een goed snes spel... denk eens terug aan de goeie oude tijd dat je nog elke dag achter je tv kroop om lekker te mario'en of zelda'en. Er hing gewoon een ongekende sfeer om die console die mij telkens weer wist te berover.. neem zelda 3. dit spel vind ik persoonlijk het beste spel wat er ooit op de aardbodem verscheen. het verhaal, de speelbaarheid, kortom alles.. ook telkens moest mijn moeder me van het scherm afrukken als ze weer eens as te world turns moest kijken :r . De opvolgende consoles deden het zeker niet slecht... maar toch als ik al dat lekkers aan het spelen denk plink ik toch weer een traantje weg en denk aan vroeger :'(

Verwijderd

Topicstarter
vreemd, ik had wel een reactie verwacht :7

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:12
Op vrijdag 09 november 2001 21:41 schreef ReV3rEnD het volgende:
vreemd, ik had wel een reactie verwacht :7
??? dat na tien min al :( :( :( moet je hier niet verwachten ...

Maar ik zelf heb de laaste tijd ook weer veel zin om die oude spellen weer eens tedoen omdat het gewoon veel jeugd tijd terug haald .

want ik heb zelf veel lol gehad aan die NES en daar na de SNes.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

ik heb dan wel nooit een snes oid gehad, maar vind bijvoorbeeld de hele serie van mario echt verslavend :)......goeie gameplay...net als mariokart ook heeeeeeeeeel erg verslavend :D

Under Construction

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

International Superstar Soccer op de SNES is ook wel heel erg leuk....verslavend

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Verwijderd

ik zag hier in lelystad 3 (!!!) oude nesjes staan, in zo'n hele grote 2e handswinkel op een industrie terein...

dattie daar nog stonden, wat ik hier allemaal hoor had ik verwacht dattie daar zo ove4r de plank zouden zijn gegaan :P

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Het mooie van die spellen was dat als je het spel aanzette, je altijd binnen 5 seconden wist hoe je moest spelen.
Nu moet je 3 handleidingen lezen , en 29 knoppen combo's onthouden.
zucht :'( .....
Nes,,,Snes....

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-02 15:35
emulators rulen over et internet :D
ik zit nu dagelijks double dragon snes over het net te spelen >:)

• Robin
  • Niet online
En Killer Instinct roeleerde op de SNES :7

[topic=285578/1/100]

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 21:31 schreef ReV3rEnD het volgende:
neem zelda 3. dit spel vind ik persoonlijk het beste spel wat er ooit op de aardbodem verscheen. het verhaal, de speelbaarheid, kortom alles.. ook telkens moest mijn moeder me van het scherm afrukken als ze weer eens as te world turns moest kijken :r . De opvolgende consoles deden het zeker niet slecht... maar toch als ik al dat lekkers aan het spelen denk plink ik toch weer een traantje weg en denk aan vroeger :'(
zelda 3 was inderdaad een gigantisch mooi spel. :) :9~
Zo maken ze ze niet meer... :Y)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zelda 3 was inderdaad beter dan alle Zelda's die daarna kwamen (N64 dus, en de cube versie ziet er ook niet veelbelovend uit).

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 14:07
Het mooiste spel voor de SNES vind ik nog steeds Mario Kart
Dit roeleert gewoon zwaar >:)

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
De NES was inderdaad vet... alleen jammer dat je bijna geen spellen kon saven.... voor de rest was het wel dikke pret ja :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Mario Kart heb ik echt helemaal grijs gespeeld! Het spel blijft ook gewoon leuk, heb 'm nu op de PC met een emulator 8-)

Zelda III: A Link To The Past is inderdaad één van de beste games ooit.... die sfeer :9

• ravenger
hey kewl, ik zoek Mario Kart al een tijdje
zou je die kunnen e-mailen?

Verwijderd

Sure, emulator er ook bij??

• ravenger
emu heb ik :)

Verwijderd

Er zijn tegenwoordig eigenlijk niet zo heel veel games meer die mijn aandacht zo lang kunnen vasthouden.
Meestal heb ik het na een paar levels wel weer gezien :z

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
kurbi was ook vet man :)
ennu dat eende schietspel met je gun :7

Verwijderd

Duck Hunt! YEEESSSSS!!!! >:)
Hoe heette dat pistool ook al weer? Later bij de SNES had je nog die bazooka, dat was de Super Scope.

Verwijderd

Was idd mooie tijd ja,
Super Mario Bros, Zelda, Double Dragon elke avond uitspelen, of met z'n vieren Super Mario Kart... :9

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Op vrijdag 09 november 2001 23:44 schreef MagicMouse het volgende:
Duck Hunt! YEEESSSSS!!!! >:)
Hoe heette dat pistool ook al weer? Later bij de SNES had je nog die bazooka, dat was de Super Scope.
De zapper!

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Tnxs, you made my day.. ;)
Ik ga m'n SNES binnenkort maar weer eens aansluiten, denk ik..

Verwijderd

De snes rulez echt zwaar.

Qua spelbelevenis kan geen enkele andere console of pc aan de snes tippen. Ik heb me echt vele honderden uren vermaakt met dat ding.

Ondanks het feit dat er bijna nooit meer mee speel zal ik hem toch nooit verkopen ofzo. Ik bewaar hem lekker mocht ik ooit nog kids krijgen, dan hebben die tenmiste leuk speelgoed ;)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op vrijdag 09 november 2001 23:55 schreef Eggplant het volgende:
Was idd mooie tijd ja,
Super Mario Bros, Zelda, Double Dragon elke avond uitspelen, of met z'n vieren Super Mario Kart... :9
4 players mario kart op de snes?? da wil tog nie ??

• ravenger
ik zit nou tijdje double dragon te spelen maar hoeveel levels heeft die game nou, want mijn maat en ik komen tekens bij missie 7 en dan sterfen we hard...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op vrijdag 09 november 2001 22:22 schreef weeraanmelden het volgende:
Het mooie van die spellen was dat als je het spel aanzette, je altijd binnen 5 seconden wist hoe je moest spelen.
Nu moet je 3 handleidingen lezen , en 29 knoppen combo's onthouden.
zucht :'( .....
Nes,,,Snes....
Inderdaad.

De glorietijd.

Toen was het nog voor het plezier, toen waren het nog spelletjes, nu moet het allemaal zo realistisch mogelijk en met graphics en physics en alles... Die termen kende je toen niet, toen had je alleen het woord "spelletje" nodig.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

met z'n vieren Bombermannen!!! tot in de vroege uurtjes...en Mariokart natuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Jullie vergeten er nog een paar:

Megamen X

Street Fighter (e.d)

Secret of mana

R-Type

Goof Troop (zeker leuk met z'n tweeen)

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Off-Road voor de NES!

Uren gespeeld dat spelletje :)

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Double Dragon heb ik ook keer op keer uitgespeeld met een vriend van me.

Ik mis dat soort spellen een beetje tegenwoordig ;(

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zaterdag 10 november 2001 09:55 schreef Nibbles het volgende:
Off-Road voor de NES!

Uren gespeeld dat spelletje :)
Jij ook al :P

Ik heb 'm een keer uitgespeeld... 99 van zo'n off-road baantjes moeten scheuren :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Misschien komt het omdat je toen ook nog wat jonger was en dus sneller "in de ban" raakte van een spel ?

daar ooit weleens aan gedacht? :? |:(

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op zaterdag 10 november 2001 09:56 schreef Nibbles het volgende:
Double Dragon heb ik ook keer op keer uitgespeeld met een vriend van me.

Ik mis dat soort spellen een beetje tegenwoordig ;(
als je dat soort games mist, moet je dit topic ff checken :)

op de snes speelde ik vooral Super Probotector en Turtles in Time :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 10:41 schreef Headbanger het volgende:
Misschien komt het omdat je toen ook nog wat jonger was en dus sneller "in de ban" raakte van een spel ?

daar ooit weleens aan gedacht? :? |:(
ja maar nu ben ik ouder en nog steeds in de ban van de snes... en daar kan geen gamecube/ps2/x-box/dreamcast tegenop :*

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
R-type en supermario 3 zijn nog steeds mijn favo spellen :)

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Verwijderd

Ik vind de donkey kong country series op de snes ook best mooi. :P
De spellen op de SNES hadden ook een veel betere gameplay vind ik

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Op zaterdag 10 november 2001 00:46 schreef RaVeNgEr het volgende:
ik zit nou tijdje double dragon te spelen maar hoeveel levels heeft die game nou, want mijn maat en ik komen tekens bij missie 7 en dan sterfen we hard...
Volgens mij heeft dit spel niet meer dan 8 levels!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

DK 1 en 2 waren echt mijn favo games...en killer instinct
en de coolste multiplayer van die tijd:

POCKY & ROCKY 2!!

:) vind ik echt cool heb ik nog steeds.
en puzzle bobble *D

Verwijderd

BTW coolste nes spel = duckhunt :) ik en een maat van me waren 8 ofzo toen we dat speelden *D
die gun tegen het scherm aandouwen en schieten maar :)

• GZ

GZ

!!

Pocky & Rocky???? Dat spel is para man!!!!!

Die nieuwe Zelda wordt volgens mij gewoon de SNES Zelda maar dan in 3D!!! Wat wil een mens nou nog meer???

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
anyway.... weet iemand allicht een ECHT GOEDE SITE ZONDER POP UP waar ik romz kan halen :?

• GZ

GZ

!!

Dat weet ik wel :) Maar dat mag ik niet geven, sorry.

• qwerios
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05-2023

qwerios

Digital Pizza Crew

Ik toch ook graag de Sega MegaDrive willen vermelden in dit straatje. Ik kan me nog wel herinneren dat ik de Streets of Rage serie wel 300x uitgespeeld heb, om over sonic nog maar te zwijgen.

Daarnaast heb ik van de snes genoten van super mario world (emu spel nr.1) en natuurlijk bomberman!

*ZUCHT* toen waren spellen nog gewoon leuk....gelukkig komen er zo af en toe ook goeie emulatoren uit voor de nieuwere consoles. Kijk maar eens naar de dreamcast. Daar is een goede snes emulator voor en als je een beetje je best doet is er ook genesis emu voor te krijgen.

How many software programmers does it take to screw in a lightbulb? None, that's a hardware problem.

• GZ

GZ

!!

Ik had het vroeger nooit op Sega. Dat was in verband met de Nintendo vs. Sega strijd die je toendertijd gewoon had. Mijn broertje had wel een Mega Drive. Daar vond ik toch wel Shinobi kick op. Wat ook wel lachen was, waren de Chiki Chiki Boys en Wonderboy 5.

Verwijderd

Ik heb ook de NES en de SNES gehad, HELAAS verkocht :'( maar als ik ergens nog een goedkope SNES kan krijgen dan koop ik em beslist!

Persoonlijk vond ik de Mario games het mooist/het meest verslavende :) Als je dan een maandje niet gespeelt had ofzo en je ging er weer achter zitten dan was het gewoon WEER verslavend.

Het is inderdaad wel jammer dat dit soort games niet meer gemaakt worden ;(

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Nintendo beheert echt op het gebied van multiplayer.

Chip 'n Dale was ook een super spelletje!
Samen het spel uitspelen :)

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op de Snes:
-Rock 'n Roll Racing :9~ :9~
-Legend of Mana/Evermore :9
-Gagoyle's Quest :P
-DKC1-3 :P
-Super Mariokart :P 8-) :P
-Super Metroid :P :P
-Mortal Kombat II 8-) 8-)
-Zombies 8-)
-Zelda :9~ :9~ 8-) :P :y)

En met al die andere games toch een echte funmachine

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 22:58 schreef Copycat het volgende:
Op de Snes:
-Rock 'n Roll Racing :9~ :9~
Let the green flag drop! Let the carnage begin! Hawk, JAMS to the first...

wat een heersspel was het toch...Silicon & Synapse heerstte toen al (het huidige Blizzard)

Deeltje twee op de PSX was waardeloos :(

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
* Vinnie is blij dat ie zijn SNES nog heeft :9~

C:\>_

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

'k heb toevallig pas nog es ff voor de gein een keer Mario 3 uitgespeeld (met emu ;))

#

Verwijderd

Doet me denken aan al die RPGs van de SNES:
Chrono Trigger, Terranigma, Secret of Mana(2)/ Evermore, Breath Of Fire(2), Final Fantasy's.
Waarbij je echt baalde als je ze had uitgespeeld :(.
Tegenwoordig is het alleen maar mooi, mooi en nog eens MOOI, maar verhaal en diepgang zijn niet meer te bekennen :'(.

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 03:30 schreef Asura het volgende:
Chrono Trigger, Terranigma, Secret of Mana(2)/ Evermore, Breath Of Fire(2), Final Fantasy's.
Tegenwoordig is het alleen maar mooi, mooi en nog eens MOOI, maar verhaal en diepgang zijn niet meer te bekennen :'(.
Ga Suikoden 1 en 2 op de PSX maar spelen dan...dat was na jaren eindelijk weer een RPG waar ik écht helemaal door meegesleept werd...en 108 controllable characters doet daar niets aan af...integendeel. Op de SNES waren Breath of Fire 1 & 2 en Soulblazer m'n favo RPG's dus qua smaak moeten we toch overeenkomen?

Verwijderd

/me heeft ook nog een SNES! :) met 3 games.. :(

Verwijderd

Ik ben op dit moment bezig met Zelda 3 :9~ (voor de zoveelste keer)

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op zaterdag 10 november 2001 23:52 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Let the green flag drop! Let the carnage begin! Hawk, JAMS to the first...

wat een heersspel was het toch...Silicon & Synapse heerstte toen al (het huidige Blizzard)

Deeltje twee op de PSX was waardeloos :(
Ja dit was dus echt een spel waarbij de gameplay voorop stond.En ik snap nog steeds niet waarom ze hem toen zo verprutst hebben op een "next-gen console".
En wat een geluid zat erbij :9~

Verwijderd

Topicstarter
tnx dat jullie mijn oude topic weer helemaal omhoog hebbuh gehaald :). zullen we nu een poll houden welk spel het beste was? :P
mijnes:

Zelda 3

• Wisey
  • Laatst online: 13:14
Op woensdag 14 november 2001 22:32 schreef ReV3rEnD het volgende:
tnx dat jullie mijn oude topic weer helemaal omhoog hebbuh gehaald :). zullen we nu een poll houden welk spel het beste was? :P
mijnes:

Zelda 3
Same here !! Wat heb ik daar vele uurtjes mee doorgebracht ;)

Verwijderd

Topicstarter
niet allemaal tegelijk :(

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Ik heb nog een SNES met 24 mb copy-box, daar kan nog steeds geen emu tegenop :)

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• GZ

GZ

!!

Op donderdag 15 november 2001 17:09 schreef udenjpg het volgende:
Ik heb nog een SNES met 24 mb copy-box, daar kan nog steeds geen emu tegenop :)
Dat heb ik ook nog inderdaad. Kzou wel graag een 32 MB versie van dat ding willen hebben eigenlijk. Kzit ook nog steeds te w8en op de patch voor Bahamut Lagoon. Die lijkt me zo gaaf, ook al is ie 5 jaar oud. Duurt als het goed is niet lang meer. :)

Verwijderd

Topicstarter
was een copybox :?

• GZ

GZ

!!

Op donderdag 15 november 2001 20:34 schreef ReV3rEnD het volgende:
was een copybox :?
Dat staat hier

Verwijderd

Topicstarter
toch nix illegaals hum? :P

ik had overgens een POLL angekondigd maar die lijkt verloren te gaan.....

• GZ

GZ

!!

Beste SNES spel dan??? Final Fantasy 2 (of 4).

Verwijderd

mmmwhahahahahaha ik heb 4 cd's met ROMS :P

ff denken, nes/snes/sega/mame/n64/gameboy/GBA/etc.etc
zoon 1500 mame roms
750 nes roms
300 sega roms
300 SNES roms
etc.

/me voeld zich wel goed ;)

Verwijderd

*Zucht* kan nog goed herinneren toen ik mijn SNES kreeg voor op m'n 8ste verjaardag (1993). Was m'n aller eerste spelcomputer! :) Super Mario World erbij! Heb uren er op gespeeld! Ongelooflijk veel spellen gehuurd van de videotheek en uren RPG spellen gespeeld. Tja... wat moet ik zeggen.... heb een PS2, N64, Dreamcast en een PC. SNES blijft voor altijd een wereld console! Misschien de beste na Amiga. :z

Verwijderd

Zelda3 is inderdaad waanzinnig goed, zoals zovelen hier in deze draad vinden.

Mijn hart ging dan ook in de derde versnelling toen een vriend mij Golden Sun op de GBA liet zien. Dat is eigenlijk gewoon precies Zelda3, maar dan met graphics die wat meer van deze tijd zijn.... en natuurlijk een heel andere verhaallijn omdat het nu eenmaal een hele andere game is.

Maar er zitten ook van die schattige Zelda3-achtige huisjes in, en van die poppetjes die praten met zo'n tekstbalkje wat tevoorschijn komt met zo'n schattig fiedeldeuntje. Verder ook een heleboel graslandjes en trappetjes en watertjes en bruggetjes die allemaal schattig zijn :)

Schattigheid alom :Y)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Zelda was idd gaaf, maar ik heb toch het meeste plezier gehad met mario kart..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Secret of Mana, was samen met een paar vrienden te spelen.
Moest af en toe ook wel om vijanden dood te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
zelda loopt voor :P.

en ook die sfeer bij zelda... de schattige ( :P ) muziek in het dorpje kakariko, de stoere muziek buiten het dorp. de dromerige deuntjes in the lost woods om dan nog maar te zwijgen over het gedeelte waar ganondorf ruled (dark gedeelte B-) ) je voelt je echt Link die daar rondloopt in de vergetelheid..... dat is verder nog geen een spel gelukt

• enrico670
  • Laatst online: 04-02 19:20
Secret of Mana en Chrono Trigger(!) zucht........ :9~

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 05-02 21:38
Donkey Kong serie was heeeeel erg verslavend. Echt soms tot diep in de nacht doorgespeeld met vrienden.

Moet er trouwens nog iemand dk 2 kopen, heb hem nog liggen zag ik laatst maar geen SNES meer.

• PsyFlash
Op zondag 11 november 2001 03:30 schreef Asura het volgende:
Secret of mana (2) kunnen allebei over netwerk (of internet)worden gespeeld met emu.
dat is echt tof met 3 man.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 november 2001 17:09 schreef PsyFlash het volgende:

[..]

Secret of mana (2) kunnen allebei over netwerk (of internet)worden gespeeld met emu.
dat is echt tof met 3 man.
ja..? zullen we dan maar een x afspreken :7

• PsyFlash
Op zaterdag 17 november 2001 19:20 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

ja..? zullen we dan maar een x afspreken :7
Dat is goed, ik blijf het leuk vinden. vooral omdat je het met erg veel verschillende classes kunt uitspelen.
je kunt me altijd icq-en

• weeraanmelden
  • Laatst online: 23-11-2025

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

TMNT 2 strike back. ( teenage mutant ninja turtles)
dat spel speelde we altijd dagen lang, we kende het uit ons hoofd, maar het bleef een lekker spel om ff te rammen.
De hulpjes van schredder door het beeld gooien was het leukst.
En Bomberman was zoooo vet, tot diep in de nacht.

Street racer heette het volgens mij,een mario kart kloon, kon je met z'n vieren racen. ook heel vet.

NBA JAM! met z'n vieren basketballen.

Mortal kombat, Street fighter.

of.... ( voor alle final fantasy spelers)
legend of mana ook zo'n vet spel.

zucht....
"speelbaarheid"
"onbeperkt houdbaar"
"gameplay"
die termen hoor je wel, maar ze worden alleen nog maar ijdel gebruikt. nothing beats the snes.

( misschien de gamecube, maar dan wel met een scherm, voor in de auto :) )

• GZ

GZ

!!

Ik denk dat je Secret Of Mana bedoelt.

• Paladin
  • Laatst online: 05-02 22:34

Paladin

Play Ball!

Hmz ondanks dat ik de NES en SNES echt helemaal tegek vind moet ik zeggen dat nog geen spel heeft kunnen tippen aan james bond op de n64 ik heb nergens zoveel lol tijd mee doorgebracht als met die game.
echt eentje om nooit te vergeten.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• GZ

GZ

!!

Op maandag 19 november 2001 19:59 schreef Paladin het volgende:
Hmz ondanks dat ik de NES en SNES echt helemaal tegek vind moet ik zeggen dat nog geen spel heeft kunnen tippen aan james bond op de n64 ik heb nergens zoveel lol tijd mee doorgebracht als met die game.
echt eentje om nooit te vergeten.
Dat is zeker een strak spel. Op het begin vind je agent al moeilijk op sommige levels. Dan denk je echt dat 00 Agent onhaalbaar is. Maar als je gewoon bezig blijft, omdat het toch zo verslavend is, wordt je gewoon supergoed. En dan die multiplayer, in een woord geweldig!

Verwijderd

Zelda 3 ? Ik kende legend of Zelda en Zelda 2 (die waar ik nooit een reet van snapte) op de NES , maar Zelda 3 is toch Zelda 64 ....

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Op maandag 19 november 2001 22:58 schreef real_raichu70 het volgende:
Zelda 3 ? Ik kende legend of Zelda en Zelda 2 (die waar ik nooit een reet van snapte) op de NES , maar Zelda 3 is toch Zelda 64 ....
Nope!
Zelda 1 & 2 > NES
Zelda 3 > SNES
Zelda 64 Ocarina of Time > N64

Zelda 64 was goed, Zelda 3 is beter!
Ik heb 'm minstens 2x uitgespeeld...wat een sfeertje!

Verwijderd

Zelda 1 : The Legend of Zelda
Zelda 2 : Link's Adventure (tegen spiegelbeeld vechten!)
Zelda 3 : A Link To The Past
Zelda 4 : Link's Awakening
Zelda 5 : Ocarina Of Time
[Zelda 6 : Link's Awakening Gameboy color]
Zelda 7 : Majora's Mask

en toen was t wel leuk geweest.

Leukste actiespellen vond ik Double Dragon serie op de NES, de SNES versie was gewoon Streetfighter-achtig 1:1

Iemand de PU gelezen over Metroid voor NGC?
T O F

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op maandag 19 november 2001 23:59 schreef BBL the 2nd het volgende:

Leukste actiespellen vond ik Double Dragon serie op de NES, de SNES versie was gewoon Streetfighter-achtig 1:1
Wat een lol heb ik toch aan deel 1&2 beleefd.Vooral de turbo-nietjes(zo noemde ik ze :) )en uppercuts waren altijd vet.Zo'n Arnie figuur met een knietje helemaal door 't beeld laten vliegen :P

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op donderdag 15 november 2001 21:14 schreef KingOfDos het volgende:
mmmwhahahahahaha ik heb 4 cd's met ROMS :P

ff denken, nes/snes/sega/mame/n64/gameboy/GBA/etc.etc
zoon 1500 mame roms
750 nes roms
300 sega roms
300 SNES roms
etc.

/me voeld zich wel goed ;)
300 SNES roms maar? Bijna 3000 :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 00:19 schreef D³ het volgende:

[..]

300 SNES roms maar? Bijna 3000 :P
Wow! Jij bent vast millionair ;)

Maarre de Donkey Kong serie vonnik echt suppperrr de graphics daarvan waren toendertijd ook best wel vet. En dan Zelda 3 en Smario etc.. Damn tegenwoordig maken ze echt kutspellen als je kijkt naar vroeger.

• Ed_Capone
  • Laatst online: 06-07-2025

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Mario 1,2,3 en Zelda 1 dat waren pas games. Deze kon je echt dagen spelen. Of wat denk je van Golden Axe 2 en Streets of Rage 2 op de Megadrive.

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

Pagina: 1