Kan iemand mij er eentje mailen??
ik wil namelijk mijn broer verslaan
hehe
lol
mijn e-mail is:
janwillem2000@home.nl
ik wil namelijk mijn broer verslaan
hehe
lol
mijn e-mail is:
janwillem2000@home.nl
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Verwijderd
ra3.henslfuk.nl we zullen zien..Op vrijdag 09 november 2001 20:12 schreef Galaxis het volgende:
hhe dacht het niet
ik maak je helemaal in, ook zonder aimbot
"The fastest code, is the code that is never called."
Waarom heb je er dan een nodig?Op vrijdag 09 november 2001 20:12 schreef Galaxis het volgende:
hhe dacht het niet
ik maak je helemaal in, ook zonder aimbot
Verwijderd
idd knullemans... leg dat maar eens uit. Trouwens... is het niet veel leuker om eens te verliezen als je zo "goed" bent, daar wordt je all1 maar weer beter vanOp vrijdag 09 november 2001 20:34 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
Waarom heb je er dan een nodig?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En die was er alOp zaterdag 10 november 2001 00:41 schreef JeanLucPicard het volgende:
Lame zielig ziek ventje... ik verwacht ook wel een reply van Illem.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
had je het nou tegen mij?Op zaterdag 10 november 2001 00:40 schreef illem het volgende:
Dat vind ik nog zieliger als cheaten, zoiets kun je niet maken.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit vind ik nou eiglijk beetje heel erg op flames uitlokken lijken van mensen die als een dolle stier op een rood lapje afrennen. (hmmm wie zouden zich nou aangesproken moeten voelen?Op zaterdag 10 november 2001 01:06 schreef Blue-eagle het volgende:
Bult flames enzo hier... sinds wanneer is cheaten verboden? Iedereen doet het toch.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Iedereen? Nou not me..........Op zaterdag 10 november 2001 01:06 schreef Blue-eagle het volgende:
Bult flames enzo hier... sinds wanneer is cheaten verboden? Iedereen doet het toch.
Verwijderd
Zou jij niks over cheaten willen zeggen aub.Op zaterdag 10 november 2001 00:40 schreef illem het volgende:
Dat vind ik nog zieliger als cheaten, zoiets kun je niet maken.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq