Toon posts:

diablo 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet 100% zeker of ik deze vraag mag stellen....zo niet, hang er dan maar een slotje op!!! *D

Ik wil de officiele patch hebben van diablo2...
maar ik wil patch v1.02 hebben...heel grappig maar Blizzard heeft nu juist deze versie weggehaald van hun ftp-server, en al de andere links die ik vind, verwijzen daar naar toe.

Ik weet dat er mensen zijn die deze patch op hun pc hebben. Kan iemand mij helpen deze patch te krijgen???

....thx.....

Verwijderd

Je kan hem hier vandaan halen. Je moet je wel even registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
daar ben ik al geweest, maar dan moet er wel geld betaald worden met een creditcard die ik niet heb.

Daarnaast ben ik een studentje die geen zin heeft daar centjes voor te moeten betalen.....

thx

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Op vrijdag 09 november 2001 20:24 schreef kods2001 het volgende:
daar ben ik al geweest, maar dan moet er wel geld betaald worden met een creditcard die ik niet heb.

Daarnaast ben ik een studentje die geen zin heeft daar centjes voor te moeten betalen.....

thx
Die registratie daar is gratis...

Verwijderd

Topicstarter
okaj....kga ik ut weer probben.....

Verwijderd

Topicstarter
Internet Explorer 5.0 or newer OR Netscape 4.7 or newer (Internet Explorer 5.5 recommended)

Cookies must be enabled
Must not be behind a firewall that prevents connections to secure (https://) servers
Must have JavaScript enabled
Valid credit card (no checks, money orders, etc. accepted at this time)

sorry hoor.....maar check die laatste zin eens!!!!!!

andere opties misschien???

Verwijderd

je hoeft niet betalen voor fileplanet/gamespy, tenzij je een private server wilt. Voor de gewone servers is de registratie gratis.

http://www.fileplanet.com/index.asp?page=gsid_troubleshoot
Don't Have an Account?

No problem. Getting one is easy and free
dusj.... :)

Verwijderd

Topicstarter
Dan doe ik vast iets verkeerd, ik kan alleen maar voor een personal server gaan.....

ik kijk dan continu scheel....damn, ga ik maar een keertje kijken.

>>>damn<<< |:(

Verwijderd

Topicstarter
OKAJ ...harstikke bedankt allemaal...

ik heb um....kijken of ik nu verder kom!!

thx a lot

Verwijderd

That's why we're here :)
Pagina: 1