Toon posts:

Diablo zonder cd starten.

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond,

Ik heb hier de originele diablo cd-roms inclusief nummer, dus geen kopieën. :(

Nu heb ik al de 3 cd's naar de harde schijf gekopieerd en vandaar geinstalleerd. Nu is het probleem dat hij dus weer een cd-rom vraagt als het spel start. Nu zou dat niet zo erg zijn, als cd desbetreffende CD-ROM 48X niet zo'n klere herrie maakte, het is net als je op schiphol zit en er een boeing opstijgt. Dat is dus klote voor de bok, plus dat de cd zelf ook nog eens behoorlijk warm word als hij een tijd draait. Nu is de vraag, is er een mogelijkheid om gewoon het spel van de hd op te starten en de cd-rom niet te gebruiken.
Ik heb ook al gepatcht tot versie 109b omdat de orginele cd-roms de versie 1.0 waren. En de patch toevoegen was geen probleem dus.
Ik heb het volledige spel eropgezet, zo'n 1,6 Gb groot, dus zou ik het leuk vinden als het nu ook nog eens normaal zou werken, zonder die kut herrie van de cd-rom speler. :(

Gr Rick.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 08:32

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Vroeger had je programaatjes als fake cd voor DOS, ik denk dat ze voor windows ook bestaan, maar ik ken geen namen...
Linkje voor fake cd

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-11 12:57

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik denk dat het een goed moment is om een nieuwe CD-Rom speler te kopen. :) Ik had ook zo'n baggerding, en je wordt helemaal gek na een tijdje. Ik had 'm op een bepaald moment half uit m'n kast hangen omdat dat de enige positie was waarin ik 'm bij een bepaalde CD stil kon krijgen. |:(

Blij dat ik ben met m'n nieuwe DVD-spelertje. *D

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hebben we het nou over Diablo 2? (geloof van wel vanwege die 1,6 Gb, is wel slim te vermelden..) Maar je kan toch ook wel een no-cd patch halen ofzo? (Als je toch niet online speelt) en mocht je wel online willen spelen moet je maar iets halen als virtual cdrom ofzo. Dat programma maakt een image van je cdrom op hd en die kun je dan in een virtuele cdrom drive doen. (Oja installeer het spel wel ff vanaf die virtuele cdrom, soms wil het veranderen van register niet altijd goed van D: naar E: bijv.)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Kijk anders eens op megagames.com. Daar kun je een NOCD crack halen, wat compleet legaal is, mits je de originele cd's hebt. Nadat je het complete spel, dus die 1,6 GB en de patch van blizzard geinstalleerd hebt, die nocd crack erover en hij vraagt niet meer naar je diablo 2 cd.

Maar voordat je dit doet, lees eerst dit eens:

de disclaimer, met reacties van de Business Software Alliance

Wat te doen als de crack niet werkt

De link voor cd nocd crack voor de originele diablo 2 cd (zonder de uitbreiding, maar met de 1.09 patch)

mod-edit: links verwijderd

Verwijderd

Topicstarter
Hallo heren of misschien ook een dame.

TILQ ik ben daar eens gaan kijken, en heb de patch gedownload. Moet de boel alleen weer opnieuw gaan installeren, omdat ik gisteren 3cd's en dan nog een installatie op schijf had van zo'n dikke 2GB dat niet werkte naar me zin. Dus de boel eraf geknikkerd :( Tot ik vanochtend weer op tweakernet kwam en jou reply las. Ja het zijn de officiele cd's, dus geen kopieeën. Mijn neef had ze en kon ze niet draaien vanwege de systeem eisen, en heeft ze aan mij gegeven, dus volledig legaal. Maar ik ga weer installeren en je hoort nog van me of het nu wel goed gaat.

Bedankt en tot typ's :)

Rick

Verwijderd

Topicstarter
mod-edit: links verwijderd
Net te laat, :P maar dit zijn toch legale links of wordt nu iedereen paranoia. Allemachtig die Bin Laden heeft wat te weeg gebracht zeg, iedereen is paranoia |:( en bang voor zijn hachje. :( BSA dus.

• Daan
  • Laatst online: 17:13
Op zaterdag 10 november 2001 12:02 schreef Moria het volgende:

[..]

Net te laat, :P maar dit zijn toch legale links of wordt nu iedereen paranoia. Allemachtig die Bin Laden heeft wat te weeg gebracht zeg, iedereen is paranoia |:( en bang voor zijn hachje. :( BSA dus.
Uit de FAQ:

En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc etc worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit. Ook vragen over het backuppen van een cd worden ook niet op prijs gesteld ook al mag dat in meer of mindere mate wel.

Verwijderd

Topicstarter
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc etc worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit. Ook vragen over het backuppen van een cd worden ook niet op prijs gesteld ook al mag dat in meer of mindere mate wel
----------------------------------------------------------
Stuur ze maar naar mij door, en dan knal ik hun kop er wel vanaf met een riotgun, want van de 6 miljard mensen kan ik er 5,9 miljard missen als kiespijn. De wereld zou er een stuk frisser op worden in ieder geval. :(

• IceStorm
  • Laatst online: 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Moria, reageer even rustig aub. De zon schijnt buiten man ;)

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

er bestaat er een loader voor D2, waarmee je gewoon de gepatchte (NO-CD) versie kan spelen op Battle.Net. En aangezien je een unique key hebt, moet dat werken. Staat ook op die pagina die eerder genoemd werd

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Ik heb er best begrip voor dat men de links verwijderd, maar zou men die dan voordat men dat doet niet naar de persoon voor wie ze bedoeld zijn kunnen mailen? Ik heb er niet voor niet bij vermeld dat het niet zomaar gebruikt mag worden. Maar aangezien de persoon de links al heeft...

Ik zal er de volgende keer beter op letten.

Verwijderd

Topicstarter
Moria, reageer even rustig aub. De zon schijnt buiten man
---------------------------------------------------------

Ik heb het ook niet persoonlijk tegen jou, maar las net in de één of andere CT dat de gehele software wereld iedereen maar van alle soorten soft en hardware beveiligingen door hun strot drukt zonder dat 99% van de computeraars er zelfs maar erg in hebben. En allemaal onder het mom dat het zo goed is voor de consument, of zelfs APPLE er helemaal niets over zegt, en nergens iets vermeld, maar jij straks met duurbetaalde spullen geen moer meer kan doen. Iedere soft en hardware fabrikant maakt straks uit wat jij kan en mag doen met je duur betaalde computer spullen DVD en ga zo maar even door.

En daar werd ik verschrikkelijk pissig om, toen ik tien minuten later zag dat de links verwijderd waren. Dat is de reden voor de riotgun en schrootgeweren voor die huf...rs.
incl BSA en hun kapitaalmaten.

Zo dat is er ook weer uit, je wordt nog eens stukken wijzer van dit soort bladen. :) en diversen .org's op het net.

Verwijderd

Zonder CD starten, dat weet ik niet, maar als je het D2MUSIC.MPQ bestand in je Diablo II directory gooit, dan kan je cd eruit zodra het spel draait.

Met de expansion idem dito.
Pagina: 1