theworldforizabel.la
Omhoogschoppen na 4 minuten??? Da's niet netjes.. Da mag nie! Stout usertje...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
knip en plak uit de FAQ (Staat bovenaan in dit forumOp vrijdag 09 november 2001 19:58 schreef LandKrijgsman het volgende:
Hya all,
Jaja ik weet t tis een klote connectie maar:
Zou ik de kabelmodem van Casema (die witte demos 21 ofzo) van Lucent Technologies 22.8mhz kunnen tweaken en zo ja met wat?
Die eikels van Chello/@home/mxstream/[vul provider in] hebben mijn verbinding afgeknepen. Hoe voer ik die zooi op?
Je kunt het antwoord al raden: niet.
Bij mxstream wordt de snelheid in de KPN centrale bepaalt, er valt dus simpelweg niets te hacken aan je verbinding, tenzij je van plan bent de plaatselijke telefooncentrale binnen te vallen.
Bij kabel ligt dat iets anders. Door technische specificaties bij de makers van je kabelmodem op te vragen kun je een goed idee krijgen hoe die afgeknepen worden.
Over het algemeen werkt het zo: je modem download een firmware van een hoofdstation en in die firmware is de snelheid begrenst. De enige manier om daarom heen te komen is te zorgen dat je een "fake" hoofdstation neergooit, dat een ongelimiteerde firmware aan het modem doorgeeft, maar tegelijkertijd wel andere vitale communicatie met de kabelaar mogelijk maakt. Voor zover bekend is dit niemand gelukt. Daarnaast zal het waarschijnlijk vele malen duurder zijn dan een dikke huurlijn naar je huis te laten leggen. Je kunt dus stellen dat dat ook praktisch onmogelijk is.
Ja, er zijn aardig wat 'Casema Basic' slachtoffers, de meeste stappen over op Premium of een ADSL abbo.En hebben meer mensen ervaring met deze kolere verbinding?
Het is niet anders, de structuur van het Demos systeem is nu eenmaal niet erg geschikt voor breedband internet.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Ik denk niet dat je dat modem kan tweaken, je kan misschien de tcp/ip instellingen iets veranderen maar het verschil zal heel erg klein zijn.
En denkt je soms echt dat je binnen 4 minuten antwoord krijgt van iemand die hier iets over weet. Doe ns wat minder ogeduldig.
En denkt je soms echt dat je binnen 4 minuten antwoord krijgt van iemand die hier iets over weet. Doe ns wat minder ogeduldig.
Pagina: 1