[VCR] Philips VR666/02 kapot?

Pagina: 1
Acties:

• CyberThug
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:51

CyberThug

Formatting C: 1%

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een jaar geleden een vrij dure Philips videorecorder gekocht, model VR666/02. Nu heb ik de laatste tijd moeite met afspelen van banden, na ongeveer een half uur begint het. Het beeld valt weg en komt terug, hij is duidelijk aan het synchroniseren. :( Het ligt niet aan de band. Het lijkt er op of de motor het niet trekt. Heel vreemd. Hebben jullie misschien een oplossing :?

Weten jullie ook een plaats waar ik hem ter reparatie aan kan bieden zonder dat ik hem té lang kwijt ben? Ik woon in Gelderland.

Dank vast.

CyberThug

Verwijderd

gewoon naar een de zaak brengen waar je hem hebt gekocht (lijkt mij) en daar even de reacties afwachten.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

heb je verschillende lengtes geprobeerd?
Mijn oude Philips kan geen E240 afspelen omdat de band dan doorslipt oid.
Kan zijn dat je aandrukrol (rubber) uitgedroogd of versleten is, dan gaat de band op een verkeerde snelheid lopen en krijg je strepen in beeld en het geluid gaat janken.
Maar kan ook nog zijn dat het gedeelte wat je beeld stabiliseert kapot is...

Als het een probleem met aandrukrol is kan dat heel makkelijk verholpen worden, mits die dingen nog besteld kunnen worden...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Zit turbo loopwerk in, drukrol versleten. Beinvloedt bandloop en daardoor raakt de video de syncronisatie kwijt, nu gaat video dus tracking plegen. Pas op, je banden kunnen hierdoor beschadigen.