Gewoon ff een vraag, wat voor soort cheats zijn er, links wil ik niet gewoon wat ze doen.
thanx
we hebben;
aimbot
wallhack
en welke nog meer
thanx
we hebben;
aimbot
wallhack
en welke nog meer
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Misschien zijn d'r wel nieuweOp vrijdag 09 november 2001 18:59 schreef ShadowBumble het volgende:
Mensen die blijven om cheats vragen(welke er zijn dan he) terwijl der al 100.000 topics over geweest zijn
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Hij vraagt welke cheats er zijn.. niet waar ie ze kan krijgenOp vrijdag 09 november 2001 19:14 schreef HlpDsK het volgende:
Cheaten in MultiPlayer is uitermate lame imo.
Wil je zelf winnen of je laat je de 'eer' aan je aimbot?
Under Construction
Verwijderd
En ik zeg niet dat hij daar naar vraagtOp vrijdag 09 november 2001 19:15 schreef Marv het volgende:
[..]
Hij vraagt welke cheats er zijn.. niet waar ie ze kan krijgen
Verwijderd
ShadowBumble, heb je dit uit Boondock Saints?In nomine patrie, et fili et spiritu sancti.

- Auto aim [ n/a ]
- Auto shoot [ n/a ]
- Scriptable burst fire [ n/a ]
- No recoil [ view image ]
- Sniper blackout [ view image ]
- Smokehack [ view image ]
- Flashhack [ n/a ]
- Player glow [ view image ]
- Transparent crates/doors [ view image ]
- Tracelines [ view image ]
- Aiming lasers [ view image ]
- Extra crosshair dot [ view image ]
- Player names ESP [ view image ]
- Enemy weapon ESP [ view image ]
- Custom weapon zoom [ view image ]
- Continuous bunny jump [ n/a ]
- Perfect duck jump [ n/a ]
- HS ratio stats [ view image ]
- User friendly menu [ view image ]
- C4 Timer countdown [ view image ]
- 3rd person mode [ view image ]
- GL Wallhack [ view image ]
- GL Lambert [ view image ]
- GL White walls [ view image ]
- GL Wireframe [ view image ]
- GL Inverted lightning [ view image ]
- Punkbuster undetectable [ n/a ]
- Punkbuster screenshot hack [ n/a ]
Verwijderd
Dat getal is niet health, maar distance...maar de bekendste cheat van het moment is toch die OGC hack.. dat ding waarmee je aimbot, wallhack etc. in 1 hebt. Je kunt er ook nog de health en het wapen van je tegenstander mee zien: staat er bv. Pietje, mp5, 50% met grote letters boven de speler...
Verwijderd
ow.. weet ik veelOp vrijdag 09 november 2001 22:16 schreef TheDuke het volgende:
[..]
Dat getal is niet health, maar distance...
Hmmmm PB maakt screenies van cheaters en kickes ze nietOp vrijdag 09 november 2001 21:40 schreef Frank128 het volgende:
admins van de server waar je op speelt headshots geven is ook cheaten, heb er zelf ervaring mee
maar de bekendste cheat van het moment is toch die OGC hack.. dat ding waarmee je aimbot, wallhack etc. in 1 hebt. Je kunt er ook nog de health en het wapen van je tegenstander mee zien: staat er bv. Pietje, mp5, 50% met grote letters boven de speler...
EDIT: Screenshotje
[afbeelding]
Wel cool dit, als je op Darkseed speelt maakt PB regelmatig screenshots.. die screenshots staan bij player info bij de Darkseed stats, ben al heel wat verdachte plaatjes daar tegengekomen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Godmode bestaat niet maar er bestaat wel een cheat waarmee ze 999 hp hebbenOp vrijdag 09 november 2001 22:20 schreef tva_goku het volgende:
is er zoiets als godmode?
ik stond pointblank en die gast had nog 100 over, en zo scheel ben ik niet
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Tuurlijk kickt ie ze wel, maar het grootste deel van de cheaters heeft een PB hack en dus kunnen die gewoon doorspelen. Maar als je dan hun screenshots bekijkt ze je dat ze dus wel cheatenOp zaterdag 10 november 2001 00:30 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Hmmmm PB maakt screenies van cheaters en kickes ze nietbeetje lek ofsow
![]()
![]()
Op vrijdag 09 november 2001 19:57 schreef willemj het volgende:
[off-topic]
[..]
ShadowBumble, heb je dit uit Boondock Saints?
[/off-topic]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
ik was laatst met mn TDI clan op een jolt servertje en ieder1 leavde op een gegeven moment, alleen wij waren er nog met zijn 3en.. toen joinden er 3 luitjes van Skroet Kommando (3vs3 gespeeld)Op vrijdag 09 november 2001 19:57 schreef willemj het volgende:
Precies, die [BAK]nick[M]-clan is gewoon een cheat-clan
[off-topic]
[..]
ShadowBumble, heb je dit uit Boondock Saints?
[/off-topic]
Of ben je mans genoeg om gewoon te verliezen als je niet goed genoeg bentOp vrijdag 09 november 2001 19:14 schreef HlpDsK het volgende:
Cheaten in MultiPlayer is uitermate lame imo.
Wil je zelf winnen of je laat je de 'eer' aan je aimbot?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq