ik had een tijd geleden hier: [topic=304157] gelezen dat je de hercules drivers kon installen voor de Terratec X-fire 1024 onder WinXP. Als ik die file download, installeerd, reboot komt WinXP dus met de melding dat ie nieuwe hardware heeft gevonden. Alleen WAAR zitten al die hercules drivers nou verstopt
Ik moet dus aangeven waar ie de driver moet zoeken. Lekker handig dit
Niet weer heh !!Op vrijdag 09 november 2001 18:20 schreef benchMarc het volgende:
ik had een tijd geleden hier: [topic=304157] gelezen dat je de hercules drivers kon installen voor de Terratec X-fire 1024 onder WinXP. Als ik die file download, installeerd, reboot komt WinXP dus met de melding dat ie nieuwe hardware heeft gevonden. Alleen WAAR zitten al die hercules drivers nou verstoptIk moet dus aangeven waar ie de driver moet zoeken. Lekker handig dit
Dit is duidelijk software algemeen btw.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Als je nou es eerst wat probeert voor te gaan lopen klagen....
Na de setup van hercules de pc rebooten.
Nieuwe hardware gevonden -> Display a list of hardwar -> manucacturer : Hercules ; type : Fortissimo II. 4x dit doen voor alle devices en klaar ..
Na de setup van hercules de pc rebooten.
Nieuwe hardware gevonden -> Display a list of hardwar -> manucacturer : Hercules ; type : Fortissimo II. 4x dit doen voor alle devices en klaar ..
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Verwijderd
Nou, om eerlijk te zijn had ik dit probleem volgens mij ook toen ik die drivers wilde installeren. Om een of andere vage reden lukte dit niet door de locatie in te geven bij nieuw gevonden hardware na de setup. Wat wel lukte was om in device manager, sound properties de locatie van de drivers in te geven, toen kon hij ze wel updaten.
Daar loopt toch al een topicje over?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()