TV-out alleen achtergrond?

Pagina: 1
Acties:

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:43
Hallo allemaal, ik heb sinds vandaag een verloopstekkertje van s-video naar composiet. Nu ging ik em testen.. en inderdaad ik heb kleur!
Maar.. ik krijg alleen de achtergrond! Dus in mijn geval zie je een Honda NSX op m'n tv, terwijl er op mijn beeldscherm nog allemaal icoontjes voor staan enzo.
Ik gebruik geen tv-tool want dat vind ik niet echt handig. Ik doe het gewoon met de bijgeleverde software van Nvidia.
Kan iemand mij misschien helpen met dit probleem? Heeft het iets te doen met overlay ofzo? Ik heb alle opties al geprobeert maar niks helpt.

Kia Niro-EV 2024

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk heb je de TV-out als tweede monitor ingesteld, en zie je daarom alleen je achtergrond omdat dit een compleet ander bureaublad is.

Kijk eens bij eigenschappen van het beeldscherm in je configuratiescherm of je daar twee schermen ziet staan. Als dat zo is kan je vensters die je op de TV wilt zien gewoon naar het andere display slepen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Freak187
Is dit misschien de optie: Extend my windows desktop onto this monitor.

Moet deze dan aan of uit?

Kia Niro-EV 2024

• Freak187
Mmm.. hij doet het, maar niet echt juist denk ik.
Ik zie nog steeds alleen de achtergrond, maar zodra ik een divx of vcd afspeel op Windows media player, dan begint de film ook op m'n tv op vol scherm.
Dit is ook waarvoor ik m'n tv-out wil gebruiken dus op zich ben ik tevreden. Alleen raar dat er geen icoontjes of iets dergelijks vertoont worden op m'n tv.

Kia Niro-EV 2024

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Zie je TV eventjes als verlenging van je huidige monitor en probeer dmv je muis buiten je monitorscherm te bewegen of deze op je TV verschijnt. (de muiscursor dus)

Zoja dan heb je hem als multidisplay ingesteld.

Je kunt daar dus een ander programma openen als welke op je monitor is geopend, het is alleen bijna niet te lezen vanwege de resolutie en refreshrate van je TV