Ik heb een iso file op cd gekregen. Hoe kan ik er weer de oude .exe file van maken? (Oh ja, hernoemen werkt niet!)
Van een iso kan je geen exe maken maar een cdrom.
Een iso moet je dus branden met een branderpakket (Nero b.v.).
Een iso moet je dus branden met een branderpakket (Nero b.v.).
Verwijderd
Ik had dus een *.iso bestand op de HDD staan, deze heb ik met het eerder genoemde programma uitgepakt zodat ik het programma vanaf de HD kon installeren.
Kijk hier maar ff: [topic=154131/1/25]
Nee, dan moet je idd een brand programma hebben [ik heb de vraag verkeerd begrepen/gelezen]Op vrijdag 09 november 2001 17:49 schreef warp het volgende:
[..]
Met Isobuster kan je iso formaten converten en kijken wat er in een iso file staat. Maar exe's ervan maken?!?!
Kijk hier maar ff: [topic=154131/1/25]
et zal wel aan mij liggen, maar ik snap er helemaal niks van 
[gok]
pak die iso in met winzip oid en maak er een self extracting ding van
[/gok]
[gok]
pak die iso in met winzip oid en maak er een self extracting ding van
[/gok]
volgens mij wil hij de OUDE exe hebben.Op vrijdag 09 november 2001 17:54 schreef DR het volgende:
et zal wel aan mij liggen, maar ik snap er helemaal niks van
[gok]
pak die iso in met winzip oid en maak er een self extracting ding van
[/gok]
dus toch ISObuster.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Hij heeft gewoon een cd gekregen waar een .iso file op staat... Dus degene die die cd gebrand heeft is een enorme
want da's natuurlijk DOM!
Verwijderd
Een ISO is geen exe en kun je ook noet omzetten naar exe
Een ISO kun je verglijken met een ZIP bestand... Er staan verschillende bestanden in...
Ik denk dat diegene die jou die cd gegeven heeft, de cd verkeerd gebrand heeft...
Wat je zou kunnen doen:
• Vragen (of zelf) of tie de cd overnieuw en goed brand
• Met IsoBuster de bestanden uitpakken
• Gewoon weggooien en niet meer aan denken
Een ISO kun je verglijken met een ZIP bestand... Er staan verschillende bestanden in...
Ik denk dat diegene die jou die cd gegeven heeft, de cd verkeerd gebrand heeft...
Wat je zou kunnen doen:
• Vragen (of zelf) of tie de cd overnieuw en goed brand
• Met IsoBuster de bestanden uitpakken
• Gewoon weggooien en niet meer aan denken
Verwijderd
Zou ik voor optie 2 kiezen, Vervolgens pak je de ISO uit met Isobuster en installeren maar.Op vrijdag 09 november 2001 18:00 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Verwijderd
Wat een moeilijk gelul allemaal hier!Op vrijdag 09 november 2001 17:43 schreef Mr_W het volgende:
Ik heb een iso file op cd gekregen. Hoe kan ik er weer de oude .exe file van maken? (Oh ja, hernoemen werkt niet!)
Je moet idd. je cd'tje uitpakken met isobuster(werkt het zelfde als winzip oid.)En dan heb je je "normale" files weer terug.
e kan ook daemontools downen
www.daemon-tools.net en dan rechtstreeks uit de iso spelen
www.daemon-tools.net en dan rechtstreeks uit de iso spelen
Kippenijzer, you're totally right.
Iedereen bedankt voor de snelle reacties. Ga het meteen proberen met ISO Buster.
Fijn weekend allemaal!
Iedereen bedankt voor de snelle reacties. Ga het meteen proberen met ISO Buster.
Fijn weekend allemaal!
Dankje!Op zaterdag 10 november 2001 08:27 schreef Mr_W het volgende:
Kippenijzer, you're totally right.
Iedereen bedankt voor de snelle reacties. Ga het meteen proberen met ISO Buster.
Fijn weekend allemaal!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
of winimageOp zaterdag 10 november 2001 08:27 schreef Mr_W het volgende:
Kippenijzer, you're totally right.
Iedereen bedankt voor de snelle reacties. Ga het meteen proberen met ISO Buster.
Fijn weekend allemaal!
Verwijderd
Je moet hem gewoon hernoemen.Op vrijdag 09 november 2001 17:43 schreef Mr_W het volgende:
Oh ja, hernoemen werkt niet!
Geintje
-CD ReWriter [180 t'm 500 Nederlandse Florijnen]
-lege cd [1,75 t/m 5 Nederlandse Florijnen]
-aanstekertje [prijs hang ervanaf waar je 'm koopt]
Toen de tijd dat ik geen CD's meer had, en ik toch iso's wou zien of dat game wou spelen, d8 ik dat er ook wel een oplossing moest zijn ZONDER cd's,
dus ik packet Deamon tools en daarmee kon ik dus een iso mounten / de setup van de game / app uitvoeren, misschien is dat een oplossing?
dus ik packet Deamon tools en daarmee kon ik dus een iso mounten / de setup van de game / app uitvoeren, misschien is dat een oplossing?
Verwijderd
Je zoekactie naar 'iso uitpakken' leverde 165 resultaten op.
[topic=66388/1/25]
[topic=154928/1/25]
[topic=24277/1/25]
Gebruik de search nou eens een keer
[topic=66388/1/25]
[topic=154928/1/25]
[topic=24277/1/25]
Gebruik de search nou eens een keer
Pagina: 1