Toon posts:

ISO Uitpakken

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een iso file op cd gekregen. Hoe kan ik er weer de oude .exe file van maken? (Oh ja, hernoemen werkt niet!)

Verwijderd

Met Isobuster kun je dit doen :Y)

  • warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Van een iso kan je geen exe maken maar een cdrom.
Een iso moet je dus branden met een branderpakket (Nero b.v.).

  • warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 17:46 schreef Devil_2000 het volgende:
Met Isobuster kun je dit doen :Y)
Met Isobuster kan je iso formaten converteren en kijken wat er in een iso file staat.

Maar exe's ervan maken?!?! Da's nieuw voor mij...

Verwijderd

Ik had dus een *.iso bestand op de HDD staan, deze heb ik met het eerder genoemde programma uitgepakt zodat ik het programma vanaf de HD kon installeren.
Op vrijdag 09 november 2001 17:49 schreef warp het volgende:

[..]

Met Isobuster kan je iso formaten converten en kijken wat er in een iso file staat. Maar exe's ervan maken?!?!
Nee, dan moet je idd een brand programma hebben [ik heb de vraag verkeerd begrepen/gelezen] |:(

Kijk hier maar ff: [topic=154131/1/25]

  • DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

et zal wel aan mij liggen, maar ik snap er helemaal niks van :?

[gok]
pak die iso in met winzip oid en maak er een self extracting ding van
[/gok]

  • Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:26
Op vrijdag 09 november 2001 17:54 schreef DR het volgende:
et zal wel aan mij liggen, maar ik snap er helemaal niks van :?

[gok]
pak die iso in met winzip oid en maak er een self extracting ding van
[/gok]
volgens mij wil hij de OUDE exe hebben.

dus toch ISObuster.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/


  • Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 07:38

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Hij heeft gewoon een cd gekregen waar een .iso file op staat... Dus degene die die cd gebrand heeft is een enorme }:O want da's natuurlijk DOM!

Verwijderd

Een ISO is geen exe en kun je ook noet omzetten naar exe

Een ISO kun je verglijken met een ZIP bestand... Er staan verschillende bestanden in...

Ik denk dat diegene die jou die cd gegeven heeft, de cd verkeerd gebrand heeft...

Wat je zou kunnen doen:

• Vragen (of zelf) of tie de cd overnieuw en goed brand
• Met IsoBuster de bestanden uitpakken
• Gewoon weggooien en niet meer aan denken 8-)


Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 18:00 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Zou ik voor optie 2 kiezen, Vervolgens pak je de ISO uit met Isobuster en installeren maar. ;)

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 17:43 schreef Mr_W het volgende:
Ik heb een iso file op cd gekregen. Hoe kan ik er weer de oude .exe file van maken? (Oh ja, hernoemen werkt niet!)
Wat een moeilijk gelul allemaal hier!
Je moet idd. je cd'tje uitpakken met isobuster(werkt het zelfde als winzip oid.)En dan heb je je "normale" files weer terug.

  • DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Subject fixed.

  • Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 14:46

Houston3

ole

e kan ook daemontools downen
www.daemon-tools.net en dan rechtstreeks uit de iso spelen

Verwijderd

Topicstarter
Kippenijzer, you're totally right.

Iedereen bedankt voor de snelle reacties. Ga het meteen proberen met ISO Buster.

Fijn weekend allemaal!

  • Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:26
Op zaterdag 10 november 2001 08:27 schreef Mr_W het volgende:
Kippenijzer, you're totally right.

Iedereen bedankt voor de snelle reacties. Ga het meteen proberen met ISO Buster.

Fijn weekend allemaal!
Dankje! :Y)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/


  • happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op zaterdag 10 november 2001 08:27 schreef Mr_W het volgende:
Kippenijzer, you're totally right.

Iedereen bedankt voor de snelle reacties. Ga het meteen proberen met ISO Buster.

Fijn weekend allemaal!
of winimage :P

Verwijderd

Tip: als je met nero brand kies burn image anders brand ie het gewoon ;) of helemaal niet

Verwijderd

ISO's uitpakken kan trouwens ook met WinISO :)
http://www.winiso.com

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 17:43 schreef Mr_W het volgende:
Oh ja, hernoemen werkt niet!
Je moet hem gewoon hernoemen.

Geintje :P ! Die moet je op cd branden. Gewoon ff cd rewriter kopen enzo
-CD ReWriter [180 t'm 500 Nederlandse Florijnen]
-lege cd [1,75 t/m 5 Nederlandse Florijnen]
-aanstekertje [prijs hang ervanaf waar je 'm koopt]

  • bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Toen de tijd dat ik geen CD's meer had, en ik toch iso's wou zien of dat game wou spelen, d8 ik dat er ook wel een oplossing moest zijn ZONDER cd's,

dus ik packet Deamon tools en daarmee kon ik dus een iso mounten / de setup van de game / app uitvoeren, misschien is dat een oplossing?

Verwijderd

Je zoekactie naar 'iso uitpakken' leverde 165 resultaten op.

[topic=66388/1/25]
[topic=154928/1/25]
[topic=24277/1/25]

Gebruik de search nou eens een keer :Z
Pagina: 1