2x Geforce 2 MX op elkaar aansluiten?

Pagina: 1
Acties:

• Cheater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:59
Ik heb hier nu 2 computers met een Geforce 2 MX400 + TV out erop zitten. Kan ik nou die 2 op elkaar aansluiten?
Ik bedoel. Bij m'n beeldscherm properties zegt hij iets van DUAL screen.
Ik heb namelijk 1 scherm die na 1 minuut al een vern**kt beeld geeft. Waardeloos dus. Het is ook al een oud scherm. En de andere is een 17". Daar zou ik dan graag 2 schermen op willen zien, of evt, kunnen switchen...

JIJ snap?

OK... reacties welkom.

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 19:04

Lordy79

Fundamentalist

dat kan misschien...

heb je een BNC en een 'gewone' vga-aansluiting op je monitor? Dan kan het namelijk WEL.
Je dient dan voor 1 PC een gewone kabel te gebruiken en voor de andere een BNC-kabel.

Ik heb zelf een IIyama VM450 en daar kan het ook mee en ik kan dan switchen in mijn menu.

Check de handleiding van je monitor eens.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Wat dacht je van 2 beeldschermen aansluiten op 1 Geforce. Op die Geforce zitten twee uitgangen. Sluit hier 2 monitoren op en dan effe in je beeldscherm eigenschappen dual screen enablen.

• Cheater
Nee, dat heb ik niet op m'n monitor zitten. Zijn er nog andere mogelijkheden?

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

Op vrijdag 09 november 2001 17:48 schreef HPE het volgende:
Wat dacht je van 2 beeldschermen aansluiten op 1 Geforce. Op die Geforce zitten twee uitgangen. Sluit hier 2 monitoren op en dan effe in je beeldscherm eigenschappen dual screen enablen.
moeilijk he lezen

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

Op vrijdag 09 november 2001 17:50 schreef Cheater het volgende:
Nee, dat heb ik niet op m'n monitor zitten. Zijn er nog andere mogelijkheden?
ja een switch box maar dan heb je kans dat je vern**kt beeld hebt omdat je steeds nog een klein deel van het beeld van de andere pc ziet

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• Cheater
Ik dacht dus. Er zitten 2 van die gele TV-uitgangen, en 1 DIV (ofzoiets) uitgangen. Kan ik die gele niet op elkaar aansluiten?

Wat krijg ik dan voor effect?
Wat gebeurt er als ik dat doe?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Echt slim... Die dingen heten niet voor niets TV-out, let op het out... Denk aan stroom... Stroom komt UIT het stopkontakt... Sluit je twee stopcontacten op elkaar aan, dan krijg je kortsluiting... Twee TV-outs op elkaar aansluiten, wat krijg je dan? Niets, inderdaad... Nee, de kortsluiting valt dan ook wel mee, want het signaal op je TV-out is waarchijnlijk net niet krachtig genoeg om de andere kaart naar de kut te helpen... Life is a bitch ain't it...
Anders kreeg je tenminste iets nuttigs... 2 KAPOTTE KAARTEN JAH!

Verwijderd

allemaal maar moeilijk doen zeg :? :?

de oplossingen zijn :

A. je koopt er nog een monitor bij

B. Je koopt een goeie switchbox en dan niet zo'n El Cheapo ding
Want met een goeie heb je GEEN last van beelden die door elkaar zitten 'gemixt'

sim-pel :)
Pagina: 1