[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 14:08 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
Daarna: tools->folder options->view->remember each folders viewsettings (aanvinken)
[ Voor 131% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 14:08 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
Ook zo'n file open window kijkt naar je desktop.ini bestandje in elke dir.
[ Voor 47% gewijzigd door blender op 03-01-2003 19:23 ]
[ Voor 105% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 14:09 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 14:09 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
Ik had een map (progjes genaamd) gemaakt via bureaublad, rechts klikken, Nieuw, Map en daarin snelkoppelingen gezet. De computer zet die dan zelf in Documents and settings\Passer\Bureaublad\progjes.
Ik liet de snelkoppelingen zien als pictogrammen en verkleinde het beeld. Tijdens dezelfde sessie blijft alles zoals het was, maar als ik eenmaal terug opstartte, waren de snelkoppelingen te zien als 'lijst' en had ik een fullscreenbeeld...
Nu heb ik die map naar mijn Windows verplaatst en sindsdien heeft hij het niet meer. Compu terug afgezet en opgestart en alles staat zoals ik het gewijzigd had. (ik heb ook geexperimenteerd met ze rechtstreeks onder de C te zetten en dat lukte ook)
Dus blijkbaar zijn mappen die je in je bureaublad aanmaakt geprogrammeerd om een bepaald beeld te vertonen... (zal dus ook wel ergens in het register zitten vermoed ik)