Ik heb hier een 486 staan waarop ik Freesco draai om m'n internet verbinding te delen. Maar... d'r zit een nogal luidruchtige fan op de voeding. M'n ouders klagen dat het ze stoort wanneer ze proberen te slapen
. Nou is de vraag, kan ik die fan eruit halen? Of moet ik gewoon ff kijken of ik hem kan "fixen" zodat hij wat stiller is?
Eerst ff kijken, en anders een andere fan erin. Helemaal geen fan lijkt me niet slim.
PS. pas eruit halen als de pc uit is!
PS. pas eruit halen als de pc uit is!
Juist
Ok, ga ik dat vanavond ff doen.
Wat is de beste manier om met zo'n voeding om te gaan? Gewoon uitzetten en ff gelijk maken met aarde?
Wat is de beste manier om met zo'n voeding om te gaan? Gewoon uitzetten en ff gelijk maken met aarde?
Lijkt me wel. En je voeding kan je gewoon open schroeven. Ik heb geen idee of er nog spanning in de voeding zelf zit, dus moet je maar ff wachten op andere GoT'ers hier.
Juist
Dan wacht ik wel ff want heb laatst ook een optatter van 220 gehad en dat voelde ik de volgende dag nog in m'n handOp vrijdag 09 november 2001 17:10 schreef Jeldert het volgende:
Lijkt me wel. En je voeding kan je gewoon open schroeven. Ik heb geen idee of er nog spanning in de voeding zelf zit, dus moet je maar ff wachten op andere GoT'ers hier.
edit:
Hmm... heb dit onderwerp nog in het verkeerde forum geplaatst ook
Kan iemand hem ff verplaatsen?
Hmm... heb dit onderwerp nog in het verkeerde forum geplaatst ook
Ik wil ook graag ff weten hoe je je voeding volledig spanningloos maakt. Wil mijn voeding namelijk ook ff gaan verbouwen. Ook luidruchtige fan
.
Verwijderd
ik heb al verschillende malen een voeding geopend en met twee handen aan geprutst geen probleem met spanning, tot nu toe nog niets gevoeld
Verwijderd
Yep, ik heb ook nooit problemen gehad met mijn voeding qua spanning. Gewoon PC open gemaakt en voeding eruit gehaald, niks geen schok or whatever. Maar mijn kast is wel altijd geladen, kreeg de vorige maar een optater joh
Nee, gewoon ff een schroevendraaier tegen de voeding houden om hem te aarden...Op vrijdag 09 november 2001 18:59 schreef hobbjet het volgende:
ik heb al verschillende malen een voeding geopend en met twee handen aan geprutst geen probleem met spanning, tot nu toe nog niets gevoeld
Pagina: 1