• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-02 15:53
Ik wil binnenkort ff wat vrije dagen in gaan leveren om die g**le nieuwe Sony CLIÉ PEG-N769C :9~ te halen, maar ik vindt de geheugenprijzen van die Memory Stick's een beetje te veel van het goede...

Ik vroeg me dus af of je niet een soort van adapter kon kopen die je in het Memory Stick slot kan stoppen waar je dan weer CompactFlash in kwijt kan... (ook handig voor mijn digitale camera trouwes...)

Bestaat zo'n adapter? Zoja, waar kan ik die kopen/hoe duur is die?

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
een memorystick is zowiezo al een stuk smaller dan een compact flash kaartje, dus het lijkt me dat dat zowiezo al niet gaat werken?

Verwijderd

dat bestaat niet voor zover ik weet!

waarom denk je dat die sony sticks zo duur zijn? omdat je er niks anders in kan doen!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op vrijdag 09 november 2001 17:15 schreef Eddo het volgende:
dat bestaat niet voor zover ik weet!

waarom denk je dat die sony sticks zo duur zijn? omdat je er niks anders in kan doen!
Er zijn al een paar andere fabrikanten die memory sticks maken, dus de prijzen zullen enigszins gaan dalen, maar toch....

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

er is voor zover ik weet nog maar 1 fabrikant die toestemming van sony heeft om ook memorysticks te maken en dat is sandisk

of er moeten in de tussentijd nog meer fabrikanten bijgekomen zijn? maar dat soort dingen staan vaak bij megapixel.net en dpreview.com

heb maar ff linkje gezocht waar ik dat gelezen had

zie net dat ook dat Lexar Media memorysticks maakt... alleen heb ik dat merk hier nog nooit gezien (jullie wel?)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op vrijdag 09 november 2001 18:27 schreef Eddo het volgende:
er is voor zover ik weet nog maar 1 fabrikant die toestemming van sony heeft om ook memorysticks te maken en dat is sandisk

of er moeten in de tussentijd nog meer fabrikanten bijgekomen zijn? maar dat soort dingen staan vaak bij megapixel.net en dpreview.com

heb maar ff linkje gezocht waar ik dat gelezen had

zie net dat ook dat Lexar Media memorysticks maakt... alleen heb ik dat merk hier nog nooit gezien (jullie wel?)
Je bedoeld lexar memory sticks? Die had ik ook nooit gezien. Maar Lexar cards wel vaker.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1