In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Iedereen is speciaal, behalve ik.
Nou, ik heb het dus op een heel ander forum gedaan en daar wordt het al door 2 mensen niet in dank afgenomen. Ik vind het een beetje raar.Op vrijdag 09 november 2001 16:54 schreef Gnoom het volgende:
Ik zie niet echt wat dat voor problemen moet geven, maar het staat wel raar als je daarna met jezelf in discussie gaat
Het is juist GOED voor een niet-zo-druk forum om een beetje tegengas te hebben omdat je 't forum anders wel op kunt heffen dus m.n. bij religieuze topics wil ik wel eens stellingen plaatsen die recht tegen de mening van anderen ingaat.
Het zal idd wel raar staan maar als jij denkt dat het nuttig is dan zou ik het zeker niet laten. Als je maar niet begint met: "ik ben het er niet mee eens maar...'...
Waarom plaats ik dan zo'n stelling?
Omdat ik er iets van hoop te leren, omdat het misschien iets waar ik niet uitkom en (maar dat geldt niet voor GoT omdat GoT groot is) omdat er dan leven in de brouwerij blijft.
8 )
Verwijderd
Het moet gewoon kunnen, je mag toch je mening vormen of veranderen naarmate een discussie vordert?
Verwijderd
Juist niet, het nodigt juist uit tot een discussie , als iedereen het met elkaar eens is ( soms gebeurt dat wel eens ) , krijg je een veel minder interessante discussie.Op vrijdag 09 november 2001 17:11 schreef Lordy79 het volgende:
pf... ik ben blij dat de lui hier er wel zo over denken als ik. Ik dacht even dat ik nogal asociaal bezig was...
Bovendien een goede felle discussie is ook wel eens aardig
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Voor het overzicht lijkt het me beter om per stelling dan een topic te openen. Dat leest en reageert een stuk handiger.
ten tweede
Voorlopig gaat de discussie hier over het nut van dit topic en niet over al-dan-niet controversiële stellingen
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
En als ik dat niet doe? Dan krijg je wel misverstandenOp vrijdag 09 november 2001 20:27 schreef Lord Daemon het volgende:
Als je aangeeft dat het een stelling is waar je niet achter staat lijkt het me geen probleem - dan krijg je ook geen misverstanden.
Maar zou dat een gegronde reden zijn om boos te worden als later blijkt dat ik niet achter mijn stelling sta en/of dat iemand erachter komt dat ik eerder een stelling heb geplaatst die haaks staat op de nieuwe stelling?
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
maar het houd idd de discussie op gang (als er mensen zijn die je respecteren).
blijf het doen zou ik zeggen...
*ding* Einde bericht *dong*
Want mensen vinden het kennelijk leuk tegen je in te gaan, en op die manier vorm ik hun mening gelijk aan mijn mening.
Dit pas ik vooral toe op mijn zus die graag overal tegenin gaat, en op die manier kan ik toch haar mening gelijk aan de mijne krijgen!
Verwijderd
[AVDD] (Advocaat Van De Duivel)
Verwijderd
Dat was best grappig, maar het leidde tot erg veel verwarring, terwil ik er zelfs bijgezet had dat ik advocaat van de duivel speelde. Maar mensen lezen nou eenmaal zelden het hele topic door...
Het is best leuk om te doen, als je van verwarring houdt
Verwijderd
"Ok, jij wint; ik ben het er niet mee eens, maar jouw argumenten zijn dusdanig goed dat er (voorlopig) door mij geen speld tussen te krijgen is"
Meestal blijft zoiets voortduren omdat beiden een blok voor de kop hebben.
Dit dus.