^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
ja!Op vrijdag 09 november 2001 16:39 schreef MaikelG het volgende:
Je ziet het meestal op de CD-R staan: "write only with special marker".
Heeft iemand eigenlijk ooit problemen gehad met stiften die niet speciaal voor CD zijn?
Die blanco CD's van de Taiyo Yuden fabriek (op spindeltje, zonder label), zijn die zonder gevaar te beschijven met een gewone watervaste marker?
Ik doe het met een pen die eigenlijk voor labels die in de tuin moeten is...
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
ik heb gewoon altijd van die watervaste stiften/pennen gebruikt. Nu heb ik gewoon zo een setje van die cdr pennen van nashua, koste iets van 3 piek voor 6 stiften...
Ze bedoelen dat je geen balpen ofzo moet gaan gebruiken.
Juist
Ja op welke vraag?Op vrijdag 09 november 2001 16:40 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
ja!
Verder weet ik nog steeds niet of die CD's zonder label (Blanco Taiyo Yuden dus) gewoon met watervaste stift te beschrijven zijn ...
Ja.Op vrijdag 09 november 2001 16:58 schreef MaikelG het volgende:
[..]
Ja op welke vraag?
Verder weet ik nog steeds niet of die CD's zonder label (Blanco Taiyo Yuden dus) gewoon met watervaste stift te beschrijven zijn ...
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
[flauw]Op vrijdag 09 november 2001 17:00 schreef nigelator het volgende:
[..]
Ja.
Ja op welke vraag?
[/flauw]
Als het maar een zachte punt heeft.
Juist
Je moet de Edding 8400 cd-marker hebben is speciaal voor cd-r.
Is bijna bij iedere boekhandel te krijgen.
owkee bedankt dan ga ik maar es ff zo'n spindeltje aanschaffen
Die heb ik hier ook liggen, maar of dit nou echt zoveel beter is dan al die anderen? Denk ut niet...Op vrijdag 09 november 2001 17:02 schreef Tommel het volgende:
Je moet de Edding 8400 cd-marker hebben is speciaal voor cd-r.
Verwijderd
Die waarschuwing is d'r voor ppls die met een ball-pen op een CD willen gaan schrijven 
Als je gewoon een pen met een zachte punt hebt kun je die perfect daarvoor gebruiken
virtual
Als je gewoon een pen met een zachte punt hebt kun je die perfect daarvoor gebruiken
virtual
Ik dacht het wel, hier zitten geen "bijtende" bestanddelen in die de toplaag kunnen aantasten, dat bij normale watervaste stiften wel het geval isOp vrijdag 09 november 2001 17:07 schreef Froggie het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook liggen, maar of dit nou echt zoveel beter is dan al die anderen? Denk ut niet...
Zolang je ze niet airbrushed/vingerverft of in je ouwe tiepmachine stopt,
zal het wel loslopen
zal het wel loslopen
Ik neem aan dat jij net zo goed weet als ieder ander, dat dat bullshit is. De CD-stiften van o.a. TDK, BASF etc. bevatten namelijk hetzelfde oplosmiddel als de Edding markers etc. die je overal kunt kopen.Op vrijdag 09 november 2001 17:10 schreef Tommel het volgende:
Ik dacht het wel, hier zitten geen "bijtende" bestanddelen in die de toplaag kunnen aantasten, dat bij normale watervaste stiften wel het geval is
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1