als andere mensen hebben ingelogd bij mij op msn 4.5 (win xp) dan blijven die namen in het rijtje staan, hoe krijg ik die weg....
zoals ik al vermeld had ja..Op vrijdag 09 november 2001 16:05 schreef UnDnYaBLe het volgende:
is dat msn messenger 4.5??
Verwijderd
je had het niet eerder vermeld.
je zei msn 4.5.
dat kan msn explorer of msn messenger zijn.
en msn explorer onthoud je inlognamen en messenger niet (bij mij in ieder geval)
voor msn explorer weet ik de oplossing ook wel, alleen voor messenger zal ik effe verder moeten zoeken.
je zei msn 4.5.
en msn explorer onthoud je inlognamen en messenger niet (bij mij in ieder geval)
voor msn explorer weet ik de oplossing ook wel, alleen voor messenger zal ik effe verder moeten zoeken.
Verwijderd
start -> run -> regedit
CTRL-F -> naam@host.com
en verwijder wat ermee te maken heeft.
(op eigen risico)
CTRL-F -> naam@host.com
en verwijder wat ermee te maken heeft.
(op eigen risico)
ik bedoel dus messenger 4.5 en onder win xp blijven de inlognamen dus echt wel zeker staan hoor tot in tegenstelling bij win9x/me. als ik in configuratie scherm bij useraccount kijk zet hij al die hotmail inlognamen ook als netwerk logins weg en dat wil ik dus nietOp dinsdag 13 november 2001 10:35 schreef UnDnYaBLe het volgende:
je had het niet eerder vermeld.
je zei msn 4.5.
Bij mij blijft dat dus niet staan.Op dinsdag 13 november 2001 12:39 schreef riesje75 het volgende:
[..]
ik bedoel dus messenger 4.5 en onder win xp blijven de inlognamen dus echt wel zeker staan hoor tot in tegenstelling bij win9x/me. als ik in configuratie scherm bij useraccount kijk zet hij al die hotmail inlognamen ook als netwerk logins weg en dat wil ik dus niet
Zal vast wel ergens in de instellingen staan,ofzow
Pagina: 1