Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Om antwoord te geven op een veel te oud topic 
Gewoon verder schuiven. tot da reand, dan verspringt hij (mits je taakbalk niet vergrendeld is)
Gewoon verder schuiven. tot da reand, dan verspringt hij (mits je taakbalk niet vergrendeld is)
Ik trek de taakbalk omhoog, verschuif de snelstarten zoveel mogelijk naar links, verlaag de balk weer en dan staat ie weer goed.
Verwijderd
Ik ben er achter gekomen hoe het moet. Maak je startbalk vrij lang, dus rek hem uit. Sleep je snel starten of je andere balk naar de andere balk. Dan verspringt ie en dan werkt het weer. Tenminste bij mij dan.
peetbinkie, hier op GoT doen we altijd zelf wat onderzoek voordat we een topic starten. Wat heb je allemaal al geprobeerd? Wat lukte daar niet bij? Lees Windows Operating Systems - Policy even goed door. In Windows Operating Systems - FAQ staat misschien ook wel een oplossing.
Met deze antwoorden hierboven denk ik wel dat je er uit moet kunnen komen. Daarom ga ik dit topic sluiten. Mocht je er niet uitkomen, open dan een nieuw topic, waarbij het heel belangrijk is dat je de instructies in Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy volgt en zoveel mogelijk info verstrekt
Met deze antwoorden hierboven denk ik wel dat je er uit moet kunnen komen. Daarom ga ik dit topic sluiten. Mocht je er niet uitkomen, open dan een nieuw topic, waarbij het heel belangrijk is dat je de instructies in Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy volgt en zoveel mogelijk info verstrekt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()