dubbele werkbalk snel starten in windows 2k

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:37

peeweeherman

energieleverend.nl

Topicstarter
Ik heb per ongeluk twee werkbalken snel starten gekregen in windows 2000. Nu heb ik er 1 weggehaald, maar nu kan de andere niet helemaal naar links naast de startknop.

Er blijft een stuk open dat er uit ziet als een lege werkbalk snel starten. Hoe krijg ik deze weg?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Verwijderd

Ik heb hetzelfde en weet ook niet hoe ik dit terug krijg.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Om antwoord te geven op een veel te oud topic :P

Gewoon verder schuiven. tot da reand, dan verspringt hij (mits je taakbalk niet vergrendeld is)

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:36

sjaak

un giorno credi

Ik trek de taakbalk omhoog, verschuif de snelstarten zoveel mogelijk naar links, verlaag de balk weer en dan staat ie weer goed. :)

Verwijderd

Ik ben er achter gekomen hoe het moet. Maak je startbalk vrij lang, dus rek hem uit. Sleep je snel starten of je andere balk naar de andere balk. Dan verspringt ie en dan werkt het weer. Tenminste bij mij dan. :P

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Peewee_Herman zal wel blij zijn dat er na 3,5 jaar eindelijk een oplossing is :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
peetbinkie, hier op GoT doen we altijd zelf wat onderzoek voordat we een topic starten. Wat heb je allemaal al geprobeerd? Wat lukte daar niet bij? Lees Windows Operating Systems - Policy even goed door. In Windows Operating Systems - FAQ staat misschien ook wel een oplossing.

Met deze antwoorden hierboven denk ik wel dat je er uit moet kunnen komen. Daarom ga ik dit topic sluiten. Mocht je er niet uitkomen, open dan een nieuw topic, waarbij het heel belangrijk is dat je de instructies in Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy volgt en zoveel mogelijk info verstrekt :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.