Toon posts:

[Compaq Presario 9520] HD Vervangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou vandaag mijn hele oude Compaq Presario 9520 verkopen aan mijn oom, zij het niet dat toen ik hem nog ff ging testen opeens z'n HD overleed :(
( /me zag z'n centjes reeds vliegen :7 )

Ik heb hier nog wel een HD liggen, maar ik heb geen idee hoe ik ooit bij mn hd kom...
Die hele kast is (voor n hardware leek als ik) onmogelijk gebouwd.

Dus mijn vraag is, heeft iemand misschien óok nog zo'n oude Compaq (niet te hopen voor je >:) ) staan of weet iemand hoe je al het ijzerwerk van elkaar krijgt.
Want het werkt namelijk NIET met schroefjes.
Cd-rom, HD en floppy disk drive lijken wel een soort verzinkt o.i.d. te zitten in het mooie kastje... :(

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Zitten er in geklemd ofzo ja. Heb ook eens zo'n oud bakbeest uit elkaar gesloopt. Bleef niets van over toen ik er mee klaar was >:) Hoe het dan wel precies moest weet ik niet want had er geen geduld voor. Heb toen met een schroevedraaier de schijven er uit gepunnikt. Die randjes waar ze op vast zaten verbogen dus is niet zo'n best idee voor jou denk ik.

--> HA

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 09 november 2001 16:01 schreef VageGast het volgende:
Zitten er in geklemd ofzo ja. Heb ook eens zo'n oud bakbeest uit elkaar gesloopt. Bleef niets van over toen ik er mee klaar was >:) Hoe het dan wel precies moest weet ik niet want had er geen geduld voor. Heb toen met een schroevedraaier de schijven er uit gepunnikt. Die randjes waar ze op vast zaten verbogen dus is niet zo'n best idee voor jou denk ik.

--> HA
Nee, idd niet...
G*d.. betekent dus dat t nie meer te redden is?
Of weet iemand hoe Compaq bedacht heeft hoe het moet...
Van boven kom je er niet bij door de Cd-rom en van onder zit de floppydisk ervoor....
/me is radeloos! :P

Ja, HA mag ook van mij.. :)
Ik twijfelde nogal... :P

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik weet niet hoe het bij Compaq zit, maar Dell heeft een klik-systeem, je hebt geen schroevedraaier nodig... kan je het frontje er niet afklikken, en dan de HD uit zijn bay klikken?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, nog niet aan gedacht, maar aangezien al die merk pc's allemaal 1 natte pot.. ehh pot nat zijn ga ik eens ff sjorren aan t frontje van t kassie :P

[update]
WHOOPIE :9
/me heeft overwonnen, de Compaq kast
[/update]

Fenx :)Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif

[evilmode]
Kijk, VageGast, zo moest dat dus ;) LOL
[/evilmode]