[php] Tekst in plaatjes zetten

Pagina: 1
Acties:

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:50

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Topicstarter
Ik heb nu al een paar keer gezien dat iemand mijn specs in zijn usericon had, dus ik op onderzoek uit, blijkt dat met PHP te zijn gedaan.
Vraag 1: Hoe heet dat (tekst in een plaatje zetten)
Vraag 2: Hoe moet dat (tuts?)
tnx.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:59

HenkS

Da_king alias HenkS

met gd, maar zoek maar eens in dit forum met de search op 'icon' dan kom je wel genoeg tegen neem ik aan

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Topicstarter
5 pagina's vol met onzin over te grote icons of dat ze niet werken, maar niks over text erin zetten.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 21:26
met gd-lib kan dat, moet je eerst installeren, en daarna moet je maar ff zoeken naar "Mijn icoontje knippert zenuwachtig" ;)

• Markuzi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02-2025

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Topicstarter
damned, f2s heeft geen GD, das jammer :'(

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

f2s heeft toch wel gd? ik heb wel eens een phpinfo daar gedaan en toen stond hij er tussen, ook een klein scriptje waarin gebruikt gemaakt werd van gd deed het daar :)

Under Construction

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 18:58 schreef datwainer het volgende:
f2s heeft toch wel gd? ik heb wel eens een phpinfo daar gedaan en toen stond hij er tussen, ook een klein scriptje waarin gebruikt gemaakt werd van gd deed het daar :)
Ja klopt. F2s heeft gd zonder gif support, dus wel png en jpg.
Pagina: 1