Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
met gd, maar zoek maar eens in dit forum met de search op 'icon' dan kom je wel genoeg tegen neem ik aan
5 pagina's vol met onzin over te grote icons of dat ze niet werken, maar niks over text erin zetten.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
met gd-lib kan dat, moet je eerst installeren, en daarna moet je maar ff zoeken naar "Mijn icoontje knippert zenuwachtig"
damned, f2s heeft geen GD, das jammer
f2s heeft toch wel gd? ik heb wel eens een phpinfo daar gedaan en toen stond hij er tussen, ook een klein scriptje waarin gebruikt gemaakt werd van gd deed het daar
Under Construction
Ja klopt. F2s heeft gd zonder gif support, dus wel png en jpg.Op vrijdag 09 november 2001 18:58 schreef datwainer het volgende:
f2s heeft toch wel gd? ik heb wel eens een phpinfo daar gedaan en toen stond hij er tussen, ook een klein scriptje waarin gebruikt gemaakt werd van gd deed het daar
Pagina: 1