Toon posts:

Black & White vloek

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben aan het spelen in black&white, krijg ik ineens de opdracht een of andere vloek op te heffen. Dit gebeurde me in land 4. Weet jij misschien wat ik moet doen?????

Mail me gauw terug als je het weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:22

Tim Schuhmacher

abasios

Je komt hier maar voor het antwoord :) Waar is anders een forum voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou eerst de laatste patch installeren voordat je dat land gaat beginnen, anders heeft het totaal geen nut om die vloek op te heffen

bugje in het spel

en de vloek kan je opheffen door het Dorp uiterst rechts in jouw macht te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzi
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 19:05

Ozzi

??

Op vrijdag 09 november 2001 15:37 schreef Nosfer@tu het volgende:
ik zou eerst de laatste patch installeren voordat je dat land gaat beginnen, anders heeft het totaal geen nut om die vloek op te heffen

bugje in het spel

en de vloek kan je opheffen door het Dorp uiterst rechts in jouw macht te krijgen
waarom heeft het geen nut om die vloek op te heffen :? ik heb dat ook gedaan maar er gebeurde naar mij weten nix bizonders

geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het vierde level is volgens mij dat je weer op het eerste eiland komt

Dat eiland is door Nemesis (die opper god) verneukt
Zijn allemaal stenen die allemaal een vloek oproepen
Zover ik weet moet je al die stenen (als het stenen zijn.. long time ago) overnemen, of de quest die er bij zit oplossen

Elke keer als je zo'n quest oplost gaat er 1 van de vloeken weg (zijn er 3 d8 ik.. 1tje voor de vuur regen , 1tje voor de onweer, 1tje voor het bagger weer :) )

Het beste is een drietal doorzichtige (naam kwijt. physich oid? die spreuken tegenhoud iig) aan de "noord kant" van je dorp te zetten
Alle vuurballen die richting je dorp komen worden dan weggestuiterd :)
Moet je wel een aantal villagers aan het dansen zetten bij je Tempel, anders gaan die schilden weg

(Het zou heel goed kunnen dat je eerst een dorp moet innemen voordat je die anti-spreuken schild krijg)

In het 5de en laatste level krijgt je wezen een vloek overzich
Die maakt je wezen langzaam kleiner ('s nachts word die iets kleiner)
Dus na een flinke tijd zal je wezen niet groter zijn als een villager

Je moet dan een dorp overnemen zodat je wezen weer groot word :)

Maar er zit een bug in B&W waardoor die vloek, ook al heb je hem opgeheven door blijft gaan..
Zelfs in skimirsh en multiplayer!!

Met de nieuwste patch heb je 2 versies van je wezen,
een singplayer versie en een multiplayer versie.

De singpleplayer versie zal (als hij de vloek heeft) klein zijn
De multiplayer zijn altijd de echte grote zijn
Dus als je wil weten hoe groot je wezen echt is moet je ff skirmish opstarten :)

Ik weet het niet allemaal meer zeker, tis tijdje geleden dat ik het gespeeld heb
Maar ik hoop dat je hier iets aan hebt :)