welk merk Mobo rulez nou het meest

Pagina: 1
Acties:

• Mango51
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2010
Ik heb een AMD Athlon 650 Mhz(al ong. 2 jaar) hiervoor een AMD K6-2 450Mhz en een hercules Prophet Geforce2 32 MB
daarvoor had ik een intel pentium 200MMX ik kan nog wel even doorgaan maar wat ik wel heb ervaren is dat ik tot nu toe afgezien van de snelheid het lekkerst op de pentium 200MMX heb gewerkt.
ik ben dus ook weer van plan mijn PC te upgraden naar een Intel P4 alleen omdat de huidige markt zodanig is verandert en voor mij het ongeveer 2 jaar terug is dat ik voor het laatst mijn PC upgrade wil ik van ervaren gebruikers als jullie eens een dicussie op gang brengen van wat nou het beste MOBO volgens jullie is en wat volgens jullie de beste Processor is. en wat jullie aanraden ten opzichte van koeling en wat voor videokaart er volgens jullie in moet komen.

dus:
CPU------------------------->
MOBO------------------------>
SOORT KOELING--------------->
VIDEOKAART------------------>
SOORT GEHEUGEN DDR RD of SD->
MERK HARDDISK--------------->

ga er vanuit dat je al het geld van de wereld had en dat het geheel niet uitmaakte wat je uitgaf. het is naar de tweakers ervaring nu de beste stuff wat volgens jullie is uitgebracht.en vul maar aan wat ik volgens jouw vergeten ben
Ik ben erg benieuwd.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
CPU-------------------------> AMD (Athlon XP)
MOBO------------------------> MSI of ECS
SOORT KOELING---------------> stille koeler van fl. 100,-
VIDEOKAART------------------> ASUS
SOORT GEHEUGEN DDR RD of SD-> Kingston (PC2400)
MERK HARDDISK---------------> IBM (7200 toeren)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 15:10 schreef Mango51 het volgende:

dus:
CPU-------------------------> P4 @ 2ghz, socket 478
MOBO------------------------> Abit TH7 II - Raid
SOORT KOELING---------------> weet ik ook niet
VIDEOKAART------------------> Radeon 8500
SOORT GEHEUGEN DDR RD of SD-> 256 RDRAM
MERK HARDDISK---------------> Maxtor

ga er vanuit dat je al het geld van de wereld had en dat het geheel niet uitmaakte wat je uitgaf. het is naar de tweakers ervaring nu de beste stuff wat volgens jullie is uitgebracht.en vul maar aan wat ik volgens jouw vergeten ben
Ik ben erg benieuwd.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15

Senile! Senile Oekaki