Moederbord of processor?

Pagina: 1
Acties:

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:23
Hallo allemaal,

Ik zit dus met dir probleem:

Als ik een spel start, dan loopt de PC steeds vast in het spel. Dat gebeurt met elk spel. Met testen (in 3D mark 2000) ook.

Ik heb de computer naar de winkel gebracht (jaa, garantie ja). we zijn daar aan het testen geweest enzo.

we kwamen tot deze conclusie:

Moederbord, of processor is niet goed!

Ik heb alle insteek kaarten eruit gehad enzo. nieuwe voeding, nieuwe video kaart, nieuw geheugen. Maar dat helpt allemaal niets.

Ik draai hiermee:
AMD Athlon Thunderbird 1,2 Ghz @ 1,2 Ghz (niet overgeclockt dus!)
en een AOpen AK33 Moederbord (jaa, ik weet het!)

Wat kan nu het probleem zijn: de processor of het moederbord?

GRAAG JULLIE REACTIES!

Groetjes,

Maarten

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:04
Het mobo, Aopen sukt, en die AK33 al helemaal, ik heb er ook ooit eentje van gehad, en niks anders dan gezeik met dat k*t bord.

Misschien is het trouwens wel een software probleem, anders probeer ff windows opnieuw te installen met de correcte drivers erbij... :)

• Sundead
  • Laatst online: 27-04-2024
Druk er een andere processor op, doet ie het dan nog, dan ist het mobo'tje, en anders de proc, als jullie dan al zo fanatiek aan het testen zijn geweest, had die stap er dan ook even bij genomen, ben je in een keer klaar.. |:(

Maar even zo goed, ik denk dat het het mobo is, vooral ook omdat daarin meer fouten kunnen komen..en het begint te neigen naar een brakke agp poort, but that's just a guess

• Flappie
  • Laatst online: 06:23
Windows is het probleem niet.

Win98 NL
Win2000 NL
Win XP NL

Allemaal hetzelfde probleem!

Ik denk eigenlijk ook mijn moederbord. Maar weet het dus niet zekers!

Ik heb al met de winkel overlegt:

Als het moederbord een probleem is (heb er al eerder een probleem mee gehad), dan wil ik een ander moederbord.

Hij heeft nog een AOpen AK73 Pro (a) Serie. Is deze beter? Is wel een leuk overclock bordje trouwens! jumpertjes voor je multiplier enzo.

Moet ik dit doen (voor een bijbetaling van rond de 75,00 gulden)?

Maarten